ورود سامانه بارشی به اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: امروز و فردا در غرب بارش پراکنده باران و برف را خواهیم داشت؛ بارش باران را از روز سه شنبه برای مناطق دیگر استان را پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: امروز و فردا در غرب بارش پراکنده باران و برف را خواهیم داشت؛ بارش باران را از روز سه شنبه برای مناطق دیگر استان را پیش بینی می‌کنیم.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با ایمنا اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی جوی نسبتاً ناپایدار در استان حاکم خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اکثر نقاط استان افزیش ابر و وزش باد سرد به ویژه در ساعات بعد از ظهر را پیش بینی می‌کنیم. افزود: پدیده غالب برای این دو روز افزایش ابر خواهد بود اما برخی نقاط استان به ویژه مناطق غرب احتمال بارش پراکنده باران و برف، برای نقاط جنوب و شمال شرق هم احتمال بسیار خفیف بارش باران را پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از فردا احتمال بارش‌های باران را در مناطق غرب و جنوب استان پیش بینی می‌کنیم، ادامه داد: اصل فعالیت سامانه بارشی برای روز دوشنبه بعدازظهر و شب برای مناطق غربی استان فعال و بارش برف و باران راخواهد بود و از روز سه شنبه مناطق دیگر استان را در برخواهد گرفت و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی اضافه کرد: امروز و فردا در غرب بارش پراکنده باران و برف را خواهد داشت اما سیستماتیک نیست و احتمالاً بخش شمالی و جنوب استان نیز بارش خفیف باران را خواهد داشت؛ از فردا انتظار داریم سامانه بارشی ازمناطق غربی بارش خود را شروع کرده و برای روز سه شنبه شاهد بارش باران تمام نقاط استان باشیم.

سیدان در خصوص وضعیت دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده افزود: افت دمایی در چند روز گذشته اتفاق افتاده و از لحاظ دمایی تغییر محسوسی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه اصفهان طی ۲۴ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به دمای ۱۵ درجه و در خنک ترین ساعات بامداد فردا نیز به دمای ۴ درجه سانتی گراد می‌رسد، ادامه داد: در این بازه زمانی فریدونشهر با دمای دو درجه زیر صفر سردترین و اران بیدگل با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار