فرهنگیان و دانش آموزان در راه آرمان‌ها و اهداف انقلاب از اقشار پیشتاز جامعه هستند

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر در جلسه کمیته‌ دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزاری مراسم ۱۳ آبان ضمن دعوت از همه‌ اقشار جامعه در مراسم راهپیمایی سیزده‌ آبان امسال افزود: با توجه به سه رویداد مهم، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸، این روز یکی از ایام خاص و ویژه به شمار می آید.

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر در جلسه کمیته‌ دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزاری مراسم ۱۳ آبان ضمن دعوت از همه‌ اقشار جامعه در مراسم راهپیمایی سیزده‌ آبان امسال افزود: با توجه به سه رویداد مهم، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸، این روز یکی از ایام خاص و ویژه به شمار می آید و همیشه فرهنگیان و دانش آموزان در راه آرمان‌ها و اهداف انقلاب از اقشار پیشتاز جامعه بوده اند.

محمد اسماعیل زاده گفت: ۱۳ آبان فرصت مناسبی است تا به بررسی نقش شهدای دانش آموز در جریان انقلاب و دفاع مقدس و همچنین آگاهی بخشی و شیوه‌های اقناعی در تبیین این حوادث برای نوجوانان و جوانان بپردازیم .

وی افزود: استفاده از ظرفیت مناسبت‌های ملی و مذهبی بستری جهت گسترش روحیه‌ همدلی، وحدت، امید و تأمین منافع ملی است .

اسماعیل زاده با اشاره به پیش رو بودن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: بدقولی و بدعهدی آمریکایی‌ها و تمدید تحریم‌ها و فشارها هیچ تأثیری در اراده‌ انقلابی ملت ایران نخواهد داشت و همه‌ ما در کنار هم حاضر خواهیم شد.

در پایان این جلسه که در محل مدیریت آموزش و پرورش شاهین‌شهر برگزار شد، طرح مسابقه چهل سوالی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیشنهاد و تصویب شد .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار