نیازمند: بازیکنان مس قانون پنالتی را رعایت می‌کردند

پیام نیازمند گلر تیم فوتبال سپاهان می گوید که شب گذشته بازیکنان مس خیلی خوب پنالتی می زدند و مهار توپ را غیرممکن می کردند.

پیام نیازمند گلر تیم فوتبال سپاهان می گوید که شب گذشته بازیکنان مس خیلی خوب پنالتی می زدند و مهار توپ را غیرممکن می کردند.
پیام نیازمند گلر تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص پیروزی تیمش و راهیابی به نیمه نهایی با شکست مس کرمان که در ضربات پنالتی رخ داد، گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. ممکن است تیم با یک اشتباه حذف شود. می دانستیم مس کرمان بسیار تیم با کیفیتی است و خط هجومی خوبی هم داشتند که حملات زهر داری ایجاد کردند. به هر حال خدا را شکر با توجه به اینکه چمن شرایط خوبی ندشت و هواداران آنها هم ورزشگاه را پر کرده بودند، توانستیم با پیروزی به خانه برگردیم.
نیازمند در پاسخ به این سوال که در نیمه دوم سپاهان بر بازی مسلط بود ولی موفق به گلزنی نشد، توضیح داد: متاسفانه همینطور است؛ تیم ما در نیمه دوم سوار بازی شد ولی نتوانستیم به گل برسیم و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.
گلر فصل گذشته تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه تا به حال 18 پنالتی را در یک بازی تجربه کرده، اضافه کرد: نه. فکر می کنم بازیکنان کار دروازه بان ها را سخت کردند. من خیلی خوب به سمت توپ ها می رفتم ولی بازیکنان مس اینقدر خوب پنالتی زدند که نمی شد گرفت.
وی در مورد پنالتی نهم مس که توسط مهدی اسلامی گلر مسی ها زده شد و او موفق به مهار توپ شد، گفت: پنالتی که گرفتم ساده نبود. تا آخرین لحظه صبر کردم و چون اسلامی چپ پا است، مشخص بود که می خواهد به راست بزند. قانون پنالتی این است که وقتی پنالتی را خوب و محکم به زاویه بزنی، گل می شود و دروازه بان نمی تواند توپ را بگیرد و این قانون در بازی دیروز توسط بازیکنان ما به خوبی رعایت شد و بازیکنان مس هم خیلی خوب زدند.
وی در پایان در مورد شرایط این روزهای طلایی پوشان توضیح داد: خدا را شکر. دست همه بچه های تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه را می بوسم. این نتایج نتیجه تلاش همه اعضای تیم است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار