پیشنهاد اوقاف برای همکاری با شهرداری پیرامون حمایت از کارتن‌خواب‌ها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به ملکی که درباره آن میان میراث فرهنگی و شهرداری اختلاف پیش آمده بود گفت: آن ملک مال ماست، اما حاضر هستیم برای کمک به شهرداری آن را در ازای مبلغی اندک در اختیار انجمن کارتن‌خوابی قرار دهیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به ملکی که درباره آن میان میراث فرهنگی و شهرداری اختلاف پیش آمده بود گفت: آن ملک مال ماست، اما حاضر هستیم برای کمک به شهرداری آن را در ازای مبلغی اندک در اختیار انجمن کارتن‌خوابی قرار دهیم. به گزارش ایسنا انجمن پایان کارتن‌خوابی اصفهان که تنها انجمن مردمی فعال در این زمینه در کشور است، برای اسکان افراد تحت پوشش نیازمند ملک بود. ملکی که شهرداری اصفهان در حوالی خیابان استقلال در اختیار آنها قرار داد. از آنجایی که ساختمان مذکور تاریخی محسوب می‌شد، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان نسبت به آن واکنش نشان داده و آن را متعلق به خود می‌داند.
حالا حجت‌الاسلام رضا صادقی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در نشست خبری خود گفته "ملکی که در خیابان استقلال میراث بر آن دست گذاشته، متعلق به اوقاف است اما حاضر هستیم برای کمک به شهرداری آن را در ازای مبلغی اندک در اختیار انجمن کارتن‌خوابی قرار دهیم.
اظهارات مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان را در این رابطه ببینید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار