آمارنامه شهرداری با همکاری ۶۰ دستگاه اجرایی تدوین شد

شهردار اصفهان گفت: آمارنامه سال ۹۶ شهرداری اصفهان با همکاری ۶۰ دستگاه اجرایی تدوین شده است.

شهردار اصفهان گفت: آمارنامه سال ۹۶ شهرداری اصفهان با همکاری ۶۰ دستگاه اجرایی تدوین شده است.

به گزارش ایمنا، قدرت‌الله نوروزی با حضور در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان و در بخش رونمایی از آمارنامه سال ۹۶ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این آمارنامه با همکاری ۶۰ دستگاه تدوین شده است.

وی با بیان اینکه آمارنامه شهرداری اصفهان حدود ۱۰ سال است تهیه و چاپ می‌شود، افزود: برای نخستین بار نسخه الکترونیک این آمارنامه در شش ماه نخست امسال چاپ شده است و اکنون نیز نسخه چاپی آن منتشر شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه تهیه نسخه موبایل آمارنامه شهرداری اصفهان نیز در دستور کار است، ادامه داد: این آمارنامه دارای ۶۰۰ صفحه است که به آسانی در تلفن همراه قابل استفاده است.

وی افزود: همچنین داشبوردهای مدیریتی آمارنامه‌ شهرداری اصفهان با همکاری مرکز پژوهش ‌ های شورای اسلامی شهر اصفهان در دست تدوین است.

نوروزی با بیان اینکه قبلا در نامه نگاری با ۶۰ ارگان اطلاعات برای تهیه آمارنامه به دست آمده است، افزود: در نظر داریم برای سال آینده اطلاعات به صورت مکانیزه و از طریق سیستم جمع آوری شود.

وی تاکید کرد: برای تهیه آمار نامه شهر اصفهان استانداردهای آیزیک رعایت شده است و این کتاب می‌تواند منبع بسیار مهمی برای ادامه کارهای اجرایی و پژوهشی در شهرداری باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار