اجرای طرح « بازآموزی آموزش رانندگان سرویس مدارس» در اصفهان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: امسال برای نخستین بار طرح « بازآموزی آموزش رانندگان سرویس مدارس» در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: امسال برای نخستین بار طرح « بازآموزی آموزش رانندگان سرویس مدارس» در دستور کار قرار گرفته است.

هادی منوچهری در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: رانندگان سرویس مدارس پس از طی دوره آموزشی یک ماهه کارت شهری خود را دریافت کرده و کارت آنها هر ماه تمدید می‌شود، اما آموزش نمی‌بینند، از این رو امسال طرح «بازآموزی آموزش رانندگان سرویس مدارس» اجرا و تمام رانندگان سرویس مدارس ملزم به شرکت در این دوره آموزشی می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال ۷۲ هزار دانش آموز از ۱۰ هزار خودرو در قالب ۵۰ شرکت حمل و نقل به عنوان سرویس استفاده می‌کنند، افزود: کلان‌شهر اصفهان بعد از تهران و مشهد سومین شهر کشور از نظر تعداد دانش آموزانی است که از سرویس استفاده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه ظرفیت سرنشینان خودروهای سرویس مدارس مطابق قوانین برای هر خودرو سواری حداکثر چهار نفر است، تصریح کرد: حقوق رانندگان سرویس مدارس مطابق توافق‌نامه بین سازمان تاکسیرانی شهرداری و شرکت‌های حمل ونقل باید حداکثر تا تاریخ دهم هر ماه تسویه شود.

منوچهری خاطرنشان کرد: امسال شاهد کاهش حدود ۵۰ درصدی شکایات مردمی و رانندگان در خصوص سرویس مدارس بوده‌ایم که امیدواریم این روند برای سال‌های بعد ادامه یابد.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار در دو منطقه شهر اصفهان نرم‌افزار سرویس مدارس به صورت پایلوت اجرا و در آینده برای کل مناطق شهر انجام خواهد شد، گفت: این نرم افزار باعث می‌شود والدین به بهترین شکل ممکن از وضعیت سوار و پیاده شدن دانش آموز خود به صورت پیامک مطلع شوند و سازمان تاکسیرانی نیز نظارت و مدیریت بهتری بر تاکسی‌ها خواهد داشت، همچنین شفاف سازی ریالی از دیگر مزایای این نرم افزار به شمار می‌رود .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار