قسمت محصور شده هتل گلپایگان مورد بررسی قرار می‌گیرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: زمین هتل جهانگردی گلپایگان با متراژ حدود 5 هزار متر مربع از موقوفات لهرامش است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: زمین هتل جهانگردی گلپایگان با متراژ حدود 5 هزار متر مربع از موقوفات لهرامش است. حجت الاسلام والمسلمین عباس نصیرالاسلامی در گفت‌وگو با ایسنادر خصوص حصارهای کشیده شده در هتل جهانگردی گلپایگان، اظهار کرد: حدود 30 اداره و ارگان در گلپایگان از جمله آموزش و پرورش و هتل مستأجر اوقاف هستند. زمین هتل جهانگردی گلپایگان با متراژ حدود 5 هزار متر مربع از موقوفات لهرامش و وقف بر روضه خوانی و مسجد حجت‌الاسلام است، همچنین دارای هزار و 800 متر مربع بنا است.
وی ادامه داد: با توافقات انجام شده مبلغی به عنوان پذیره از این مجموعه اخذ شده است ضمن اینکه مبلغی نیز به عنوان اجاره سالیانه از آن‌ها دریافت می‌شود. قرار بر این شده است که با توجه به اینکه سند عرصه ( زمین ) آن وجود دارد جهت اخذ سند مالکیت اعیانی (بنا) برای هتل همکاری و تعامل داشته باشیم.
رئیس اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: از بخش حقوقی اداره می‌خواهم که پیگیری لازم جهت بررسی قسمت محصور شده هتل را انجام دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار