حسن جعفری :قهرمانی با فولاد به اندازه قهرمانی با سپاهان دلچسب نبود

مدافع فصل گذشته تیم پدیده پس از بازگشت به سپاهان گفت: علی رغم میل باطنی برای مقطع کوتاهی از سپاهان جدا شدم اما خوشبختانه به تیم محبوب خود بازگشتم و امیدوارم با تمام توان در اختیار سپاهان باشم.

حسن جعفری :قهرمانی با فولاد به اندازه قهرمانی با سپاهان دلچسب نبود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسن جعفری پس از پیوستن به سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این که دوباره به سپاهان بازگشته‌ام بسیار خوشحالم و در تمام رده‌های سنی با سپاهان به مقام‌های قهرمانی دست یافته‌ام.
وی تصریح کرد: علی رغم میل باطنی برای مقطع کوتاهی از سپاهان جدا شدم اما خوشبختانه به تیم محبوب خود بازگشتم و امیدوارم با تمام توان در اختیار سپاهان باشم.
مدافع فصل گذشته تیم پدیده درباره کار کردن با زلاتکو کرانچار، بیان کرد: از این که با مربی بزرگی کار خواهم کرد، باعث افتخار است و تمام تلاشم برای موفقیت سپاهان انجام می‌دهم.
وی ادامه داد: هواداران سپاهان مطمئن باشند که نسبت به قبل از تجربه بیشتری برخوردار هستم. قهرمانی با فولادخوزستان به اندازه قهرمانی با سپاهان دلچسب نبود و تمام هدفم در این 3 ساله تلاش برای رسیدن به سپاهان بود.
جعفری گفت: برخلاف اکثر بازیکنان که هدف اولشان تیم ملی است، هدف اول من بازگشت به سپاهان و سپس رسیدن به تیم ملی است.
بازیکن جدید تیم سپاهان خطاب به هواداران این تیم گفت: به هوادارن سپاهان قول می‌دهم با تمام توان بیشتری تلاش خود را برای سپاهان انجام دهم تا سپاهان به روزهای خوب خود و رسیدن به قهرمانی بازگردد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار