کاهش ۷ درجه‌ای دما در اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از امروز فعالیت خود را در اکثر نقاط استان شروع کرده و از فردا شاهد مه آلودگی در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از امروز فعالیت خود را در اکثر نقاط استان شروع کرده و از فردا شاهد مه آلودگی در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی، همچنان ناپایداری جوی در استان تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی از امروز فعالیت خود را در اکثر نقاط استان شروع کرده و بیشترین میزان بارش در مناطق غرب و جنوب بوده، افزود: بیشترین میزان بارندگی تا این ساعت در سمیرم با ۷.۲ دهم میلی متر گزارش شده است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل وقت فردا در اکثر نقاط استان فعال و به تدریج از استان خارج خواهد شد، ادامه داد: در این بازه زمانی، فعالیت سامانه بارشی باران برای اکثر نقاط استان بارش باران و در ارتفاعات غرب و جنوب بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: با ضعیف شدن سامانه بارشی افزایش ابر و بارش پراکنده باران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای مناطق غرب وجنوب پیش بینی می‌شود.

سیدان افزود: از اواخر وقت امروز تا اوایل وقت فردا مه آلودگی برای مناطق غرب و جنوب پیش بینی می‌شود که بقیه مناطق استان را نیز درگیر می‌کند.

وی در خصوص وضعیت دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ادامه داد: میانگین دمای هوای استان اصفهان پنج تا هفت درجه سانتی‌گراد درجه کاهش دما را خواهیم داشت و این روند کاهشی تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان طی ۲۴ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به دمای ۱۰ درجه و در خنک ترین ساعات بامداد فردا نیز به دمای سه درجه سانتی گراد می‌رسد، اضافه کرد: در این بازه زمانی فریدون‌شهر با دمای دو درجه زیر صفر سردترین وخوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شوند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار