فخرالدینی: برای پیروزی به مصاف تراکتورسازی می‌رویم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تراکتورسازی از زمان تغییر سرمربی شرایط خوبی پیدا کرده اما برای کسب پیروزی به مصاف این تیم می‌رویم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تراکتورسازی از زمان تغییر سرمربی شرایط خوبی پیدا کرده اما برای کسب پیروزی به مصاف این تیم می‌رویم.
میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با تسنیم ؛ درباره دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی سختی را پیش رو داریم. تراکتورسازی تیم پرمهره‌ای است و شرایط این تیم از زمان تغییر سرمربی بهتر شده، ولی ما نیز دست و پا بسته نیستیم.
وی افزود: بازیکنان بزرگی هم روی نیمکت و هم در ترکیب اصلی داریم، بازیکنانی که در تیم خودشان جز نفرات اصلی بوده‌اند. قطعاً دیدار با تراکتورسازی بازی زیبایی می‌شود و فکر می‌کنم پیروز میدان باشیم.
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره عدم نتیجه‌گیری تیمش در لیگ امسال خاطرنشان کرد: اتفاق است و امسال متأسفانه اتفاقات داوری به ضرر ما بوده است. البته منظورم این نیست که این اشتباهات عمدی بوده، اما در هر صورت بر روند نتیجه‌گیری ما تأثیر گذاشته است. کمی هم بدشانسی آوردیم که اگر برطرف شود نتایج لازم را می‌گیریم.
وی درباره اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند نتایج ضعیف خود را در هفته‌های آینده جبران کند، تصریح کرد: حتماً می‌توانیم و نتایج چند هفته گذشته را جبران می‌کنیم.
فخرالدینی درباره شرایط تمرینات ذوب‌آهن بیان کرد: تمرینات تیم خوب است و به اهدافمان رسیده‌ایم و امیدوارم بازی این هفته را با برد به پایان برسانیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار