ابراهیم‌زاده: بازی سختی برابر تراکتورسازی داریم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دیدار برابر تراکتورسازی همانند دیگر دیدارهای ما سخت است، اما امیدوارم در این دیدار روند عدم نتیجه‌گیری ما تمام شود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دیدار برابر تراکتورسازی همانند دیگر دیدارهای ما سخت است، اما امیدوارم در این دیدار روند عدم نتیجه‌گیری ما تمام شود.
مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، درباره دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: این بازی هم مانند دیگر بازی‌ها برای ما اهمیت دارد و بازی سختی پیش روی ماست. در چند هفته اخیر بازی خوبی می‌کنیم، اما نتایج خوبی را به دست نیاورده‌ایم.
وی افزود: در هفته‌های اخیر توپ‌های ما گل نشده، اما گلزنی ما باید از یک دیدار آغاز شود. امیدوارم بازی خوبی را برابر پرشورهای تبریزی ارائه کنیم و در این دیدار نتیجه بگیریم و پیروز شویم.
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه آیا شرایط آب و هوایی تبریز بر بازی آن‌ها تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: شرایط در تبریز تفاوت زیادی با اصفهان ندارد و سرد و خنک است و ارتفاع دارد، بنابراین آب و هوا تأثیر چندانی روی بازی ما ندارد.
ابراهیم‌زاده گفت: شرایط تمرینات تیم بسیار خوب است و امروز جلسه آنالیز داریم تا روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کنیم تا در دیدار پیش رو پیروز میدان باشیم.
وی اضافه کرد: متأسفانه با استرس بازی می‌کنیم. بازی را خوب شروع می‌کنیم و زمانی که خلاصه بازی را نگاه می‌کنیم تیم حریف از موقعیت گل ناچیز خود به پیروزی رسیده، ولی ما با 10 موقعیت نمی‌توانیم گل بزنیم و استرس برد گرفته‌ایم. اگر یک برد بیاوریم تیم روی دور پیروزی می‌افتد که امیدواریم از دیدار با تراکتورسازی آغاز شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار