عضو جدید، نیامده رفت

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان استعفای حسین کفعمی از حضور در هیئت مدیره این باشگاه را تأیید کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان استعفای حسین کفعمی از حضور در هیئت مدیره این باشگاه را تأیید کرد.
به گزارش تسنیم، روز گذشته انتشار خبر جایگزین شدن حسین کفعمی به جای محسن طاهری در هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان واکنش‌های متفاوتی به دنبال داشت و اخباری درباره ناراحتی امیر قلعه‌نویی از بازگشت کفعمی به هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان و حتی احتمال کناره‌گیری او از سرمربی‌گری سپاهان در فضای مجازی دست به دست شد.
این موضوع تمرین روز گذشته زردپوشان اصفهانی را نیز تحت تأثیر قرار داد و باعث شد رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان با حضور در بین هواداران این تیم به آنها اطمینان دهد که امیر قلعه‌نویی با قدرت به کارش در سپاهان ادامه خواهد داد.
اما گویا حسین کفعمی از حضور در هیئت مدیره باشگاه سپاهان منصرف شده و استعفای خود را به مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه ارائه کرده است.
منوچهر نیک‌فر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با تأیید این خبر اظهار داشت: من هم امروز این خبر را شنیدم. ظاهراً آقای کفعمی استعفای خود را به آقای عظیمیان مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه تقدیم کرده و ایشان نیز با این استعفا موافقت کرده است.
وی در پاسخ به اینکه عضو جدید هیئت مدیره باشگاه سپاهان چه زمانی معرفی می‌شود، افزود: ان‌شا‌الله پس از مشورت‌های لازم عضو جدید هیئت مدیره معرفی می‌شود.
رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: از هواداران سپاهان درخواست می‌کنم آرامش خود را حفظ کنند. آقای کفعمی خودش استعفا داده و مدیرعامل کارخانه نیز با این استعفا موافقت کرده است. امیدوارم هواداران سپاهان روز جمعه نیز مانند همیشه که از تیم خود حمایت می‌کردند، به ورزشگاه بیایند و حمایت همیشگی خود از سپاهان را نشان دهند و موضوعاتی که به وجود آمد باعث ایجاد حاشیه برای تیم نشود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار