سهرابی: شورای عالی چهارباغ تغییر نمی‌کند

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: اعضای شورای عالی چهارباغ عباسی مصوبه شورای شهر داشته و بدون مصوبه این شورا قابلیت تغییر ندارد.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: اعضای شورای عالی چهارباغ عباسی مصوبه شورای شهر داشته و بدون مصوبه این شورا قابلیت تغییر ندارد.
سعید سهرابی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به احتمالات مطرح شده مبنی بر اعمال تغییراتی در شورای عالی چهارباغ عباسی اظهار کرد: شورای عالی چهارباغ عباسی نهادی تصمیم‌گیر است و نیازی به حضور کارشناس در آن نیست.
وی ادامه داد: در حقیقت پیش از تشکیل شورای عالی چهارباغ باید کارهای کارشناسی انجام شده و آلترناتیو‌هایی برای موضوعات مورد بحث تهیه شده باشد تا شورای عالی از میان پیشنهادات مطرح شده به انتخاب بهترین گزینه بپردازد.
مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: شورای چهارباغ عباسی تا امروز نیز از نظرات کارشناسان استفاده کرده و خوب پیش رفته است. ورود کارشناسان به شورای عالی چهارباغ موجب می‌شود دست شورا برای استفاده از کارشناسان گوناگون بسته شده و نتواند به صورت سیال مشورت بگیرد.
سهرابی تاکید کرد: تلاش بر این است که شورای مشورتی در کنار شورای عالی چهارباغ تشکیل شود تا برخی از اساتید به شورای چهارباغ همفکری دهند.
به گزارش ایسنا، شورای عالی چهارباغ عباسی یکی از مصوبات آذرماه شورای شهر اصفهان است که اكثر معاونـــت هــــا و نمایندگان هر پنج كمیسیون تخصصی شورا عضو این كمیته هستند. كمیته عالی سیاستگذاری چهارباغ با حضور نمایندگانی از كمیته‌های پنج گانه تخصصی شورای شهر، معاون مالی و اقتصادی، معاون شهردار در امور فرهنگی، معاون خدمات شهری، معاون حمل و نقل، معاون شهرسازی، مدیران مناطق 1و 3 ، مدیر عاملان سازمان های نوسازی و بهسازی و مشاركت‌ها در صورت لزوم سایر مدیران مرتبط، تشكیل می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار