لمینت ناخن، همه چیز درباره کاور ناخن

لمینت ناخن، روشی برای زیباتر کردن فرم ناخن هاست که این روزها از کاشت دائمی ناخن ها پرطرفدارتر شده. درباره این روش بیشتر بدونین.

لمینت ناخن، روشی برای زیباتر کردن فرم ناخن هاست که این روزها از کاشت دائمی ناخن ها پرطرفدارتر شده. درباره این روش بیشتر بدونین.
داشتن ناخن های زیبا، باعث میشه دست های زیباتری داشته باشین. برای افزایش زیبایی ناخن ها، کارهای زیادی میشه کرد، از مانیکور و پدیکور ساده ناخن ها تا انواع طراحی ناخن زیبا و روش کاشت ناخن که هر کدوم شناخته شده هستن. اما روش جدیدی که این روزها مطرحه، لمینت ناخن هستش که باعث زیباتر شدن انواع فرم و شکل طبیعی ناخن میشه که در ادامه بیشتر درباره اش توضیح میدیم.
لمینت ناخن (لمینیت) ناخن چیست؟
تا حالا به این فکر کردین که فرم ناخن هاتونو دوست ندارین یا اصلا ناخن های دستتون زیبایی لازم رو به دست هاتون نمیدن؟ یا حتی اینکه ناخن هاتون کاملا ضعیف هستن و نمیشه اونا رو بلند کرد یا روی سطح اونا ناصافی و خطوطی دیده میشه که زیبایی ناخن و دست ها رو کم کرده؟
لمینت ناخن یا کاور ناخن، دقیقا برای برطرف کردن این مشکلات هستش که باعث فرم دادن به شکل ناخن ها و استحکام بخشی به اونا انجام میشه.
درباره لمینت ناخن...
روش لمینت کردن یا کاور کردن ناخن ها، چیزی شبیه به کاشت ناخنه اما با اون تفاوت هایی داره. اولا اینکه روش انجام اون خیلی ساده تر هستش و نیازی به استفاده از تیپ نداره. دوم اینکه لمینت کردن، فرم دهی به خود ناخن هستش و مواد کاشت روی خود ناخن کار میشه. در واقع ناخن خود فرد، روکش میشه تا فرم و استحکام کافی پیدا کنه.
تفاوت لمینت ناخن با کاشت ناخن چیست؟
توی کاشت ناخن، مواد کاشت با ضخامت زیاد و با استفاده از تیپ روی ناخن کار میشه که ظاهری طبیعی نداره. اما در لمینت و کاور ناخن، مواد به صورت لایه ای نازک روی خود ناخن کار میشه که طبیعی تر از آب درمیاد و برای کسایی که ضخامت کاشت ناخن رو دوست ندارن یا باهاش راحت نیستن، خیلی مناسبه.
مراحل انجام لمینت ناخن
اول باید مانیکور ساده ناخن انجام بشه و بعد صدف ناخن رو سوهان کشی می کنن تا کاملا نازک و آماده مواد گذاری بشه. بعد محلول ضد قارچ رو روی ناخن میریزن و بعد از خشک شدن، موادگذاری رو انجام میدن.
بعد از خشک شدن مواد لمینت، اونو کاملا سوهان کشی می کنن و گوشه های لمینت رو به شکلی که مشتری دوست داره، فرم میدن. و بعد هم با بافر، سطح ناخن رو صیقلی می کنن.
بیشتر بخوانید: ​ لمینت یا کاور کردن ناخن چیست و چگونه انجام میشود ​​​
بیشتر بخوانید: آموزش برداشتن کاور ناخن در منزل

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار