فعالیت ۳ شیفته مراکز معاینه فنی خودرو به منظور کاهش آلودگی هوا

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با توجه به رسیدن فصل سرد و افزایش آلودگی ‌هوا، مراکز معاینه فنی به صورت ۳ شیفته آماده پذیرش شهروندان هستند تا خودروها کنترل شوند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با توجه به رسیدن فصل سرد و افزایش آلودگی ‌هوا، مراکز معاینه فنی به صورت ۳ شیفته آماده پذیرش شهروندان هستند تا خودروها کنترل شوند.
به گزارش تسنیم، سرهنگ رضا رضایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون توقف اتوبوس‌های مسافربری ترمینال کاوه در حاشیه خیابان اظهار داشت: در این محل اتوبوس‌ها برای حمل بار غیر مجاز و تجاری توقف می‌کنند که خلاف قانون است.
وی با بیان اینکه زیر ساخت مقابله با چنین معضلی باید فراهم شود، افزود: برای حمل بار توسط اتوبوس‌ها باید مکان مشخصی در نظر گرفته شود تا اتوبوس‌ها در کنار خیایان برای حمل بار توقف نکنند تا مشکلات ترافیکی ایجاد نشود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: در این راستا افراد دلال توسط پلیس اطلاعات دستگیر شدند و پرونده قضایی آن‌ها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه باید علت این مشکل را پیدا کرد، گفت: اتوبوس برای استفاده مسافران است اما اینکه چرا مسئولان ترمینال اجازه چنین کاری را می‌دهند جای بررسی دارد و باید با صنف آنها برخورد شود.

مراکز معاینه فنی به صورت 3 شیفته فعالیت می‌کنند

رضایی پیرامون دریافت معاینه فنی خودروها تصریح کرد: با توجه به رسیدن فصل سرد، وارونگی هوا و افزایش آلودگی‌ها، مراکز معاینه فنی به صورت 3 شیفته آماده حضور و پذیرش شهروندان هستند تا خودروهای آنها مورد معاینه فنی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد و الیزه همزمان با تهران در شهرستان‌ها نیز باید اجرا شود، گفت: به همین منظور دوربین‌های مرکز شهر آمده شده و می‌توان این کار را انجام داد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه از اول آذر با تمام خودروهایی که معاینه فنی ندارند برخورد می‌شود، اظهار داشت: با خودروهای دستگاه‌های دولتی که در معابر شهری تردد کنند و دودزا باشند نیز به شدت برخورد می‌شود چراکه دریافت معاینه فنی برای همه لازم است.

وی از راه اندازی 4 مرکز جدید معاینه فنی خبر داد و گفت: کارگروه معاینه فنی استان 4 ایستگاه معاینه فنی برای غرب اصفهان تعریف و مصوب کرده و ظرف 4 ماه آینده اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ​ آدرس مراکز معاینه فنی خودرو اصفهان + ساعت کاری ​​​
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار