ثبت نام بيش از ۶ هزار نفر در مسابقات قرآن دانشگاه آزاد نجف‌آباد

معاون فرهنگی و دانشجويی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از ثبت نام مسابقات قرآن و عترت خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۶ هزار دانشگاهی ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجويی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از ثبت نام مسابقات قرآن و عترت خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۶ هزار دانشگاهی ثبت نام کنند.

حسين سليمانی در گفتگو با آنا ، از آغاز ثبت نام در بيست و چهارمين دوره مسابقات كتبی قرآن و عترت دانشجويان و استادان اين واحد دانشگاهی در رشته‌های تفسیر قرآن کریم(سوره حمد)، زندگانی معصومين(ع) ۱۴ معصوم ، حفظ و ترجمه ادعيه و زيارات(زيارت عاشورا و جامعه كبيره)، نماز، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، احکام خواهران، احکام برادران، زندگانی پیامبر اسلام(ص)، ترجمه فارسی قرآن کریم و شرح نهج‌البلاغه همزمان با واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر كشور خبر داد.

وی گفت: كانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در ۱۰ سال گذشته بدون استثنا هرساله افتخار احراز رتبه نخست كشور در تعداد شركت‌كنندگان دانشجو، استاد و كارمند در اين مسابقات را از آن خود کرده است.

معاون فرهنگی و دانشجويی واحد نجف‌آباد ادامه داد: امسال نيز با آغاز زمان ثبت نام با ايجاد ايستگاه‌های متعدد ثابت و سيار ثبت نام در مسيرهای پرتردد دانشجويان فضای دانشگاه را با تبليغات محيطی و نصب بنر و تراكت و در نظرگرفتن جوايز مادی و معنوی بسيار ارزشمند و توزيع منابع و كتب مسابقات به‌صورت رايگان با تأييد و تصويب شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه باعث ايجاد نشاط و شادابی بين دانشگاهيان شده است.

سلیمانی گفت: تاكنون بيش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجويان و ۷۰ نفر از استادان در اين مسابقه ثبت نام کرده‌اند كه پيش‌بينی می‌شود تا پايان زمان ثبت نام تعدادشان به بيش از ۶ هزار نفر برسد.

وی افزود: مهلت ثبت نام اين مسابقات تا پايان آبان است و آزمون حضوری، دوشنبه ۱۲ آذر ساعت ۱۰ صبح به‌صورت همزمان در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار