هندبال اصفهان در سال جاری بسیار پر کار است

رییس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: حضور پنج تیم از استان اصفهان در سطح اول هندبال کشور نشان دهنده پتانسیل بالای اصفهان در هندبال است و امیدواریم خروجی این استعدادها به تیم ملی راه پیدا کنند.

رییس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: حضور پنج تیم از استان اصفهان در سطح اول هندبال کشور نشان دهنده پتانسیل بالای اصفهان در هندبال است و امیدواریم خروجی این استعدادها به تیم ملی راه پیدا کنند.

سید حسن افتخاری در گفتگو با ایمنا در خصوص برنامه های هیئت هندبال اظهار کرد: هیئت هندبال استان در حال حاضر میزبان یک اردوی هندبال ساحلی است که از روز جمعه -۱۸ آبان‌ماه- شروع شده و تا ۲۲ آبان ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین کلاسی برای مربیان هندبال ساحلی استان تدارک دیده شده و لازم به ذکر است مدرس این دوره از کلاس ها مربی تیم ملی برزیل خواهد بود که از ۲۳ لغایت ۲۸ آبان‌ماه توسط هیئت برگزار می شود. ضمن اینکه چندین تیم های داخلی و خارجی در دو سطح آقایان و بانوان به مناسبت گرامی‌داشت روز اصفهان از یکم تا سوم آذر روبرو هم صف آرایی خواهند کرد.

رییس هیئت هندبال استان اصفهان تاکید کرد: مهمترین رویدادی که در این بازه زمانی هیئت هندبال برای برگزاری هرچه بهتر آن تلاش می‌کند میزبانی از المپیاد استعدادیابی نخبگان پسر است که برای نوجوانان زیر سیزده سال برنامه ریزی شده و از یک تا نهم آذرماه برگزار خواهد شد. ضمن اینکه مراحل آماده سازی تیم دختران و پسران زیر سیزده سال نیز برای شرکت در همین المپیاد در حال انجام است.

افتخاری خاطر نشان کرد: هندبال اصفهان در سال جاری بسیار پر کار است، امسال پنج تیم از استان در لیگ برتر هندبال حاضر هستند که دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن در بخش بانوان و آقایان دو تیم دارند و هیئت نجف آباد هم در بخش آقایان با یک تیم در مسابقات شرکت کرده است. حضور این تیم ها در سطح اول هندبال کشور نشان دهنده پتانسیل بالای اصفهان در هندبال است و امیدواریم خروجی این استعدادها به تیم ملی راه پیدا کنند.

وی افزود: تیم های پرواز، خمینی شهر و کاشان در لیگ دسته یک و دولت آباد، پیشگامان و فلاورجان در لیگ دسته دو آقایان حاضر خواهند شد. همچنین تیم بانوان شاهین شهر تنها نماینده اصفهان در لیگ دسته یک بانوان بود و تیم های نجف آباد و کاشان هم در لیگ دسته دوم بانوان حاضر خواهند شد.

رییس هیئت هندبال استان اصفهان با اشاره به اعزام تیم منتخب هندبال ساحلی نونهالان به مسابقات المپیاد بوشهر، تصریح کرد: برگزاری مسابقات مناطق هشتگانه اصفهان رده های سنی نوجوانان و نونهالان از دیگر برنامه های ما خواهد بود و در ادامه مسابقات لیگ باشگاهای استان با حضور هشت تیم در لیگ آقایان و شش تیم در لیگ بانوان را شروع خواهیم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار