ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه و از سمت مناطق جنوبی وارد استان اصفهان می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه و از سمت مناطق جنوبی وارد استان اصفهان می‌شود.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی ناپایداری‌های ضعیف در تمام استان و بارش‌هایی را نیز برای اردستان و نطنز پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر بارش در همه نقاط استان اصفهان گزارش شده است، ادامه داد: بیشترین حجم بارش‌ها در بزرک کاشان با ۷.۵ میلیمتر بوده است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: میانگین دمای هوا در استان اصفهان بین دو تا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

وی دمای شهر اصفهان در سردترین و گرم‌ترین ساعات ۲۴ ساعت آینده را به ترتیب ۲ و ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش کرد و گفت: در این بازه زمانی چادگان با دمای منفی یک درجه سانتی‌گراد سردترین و آران و بیدگل با دمای ۱۹ درجه‌ سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

علی‌عسگریان به ورود سامانه بارشی جددیبد به استان اصفهان از روز چهارشنبه خبر داد و افزود: این سامانه از مناطق جنوبی وارد استان شده و اوج فعالیت خود را بعد ازظهر روز پنجشنبه در مناطق غربی و جنوبی در خواهد داشت ضمن اینکه در ارتفاعات این مناطق احتمال بارش برف نیز وجود دارد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار