10 آذر به نام روز اردستان نام‌گذاری شود

فرماندار اردستان گفت: دهم آذر که روز شهادت شهید مدرس است پیشنهاد می‌شود به عنوان روز اردستان نام‌گذاری و همایش شهید مدرس برگزار شود.

فرماندار اردستان گفت: دهم آذر که روز شهادت شهید مدرس است پیشنهاد می‌شود به عنوان روز اردستان نام‌گذاری و همایش شهید مدرس برگزار شود.
به گزارش ایسنا، حمیدرضا تأملی امروز (دوشنبه) در جلسه برنامه‌ریزی هفته فرهنگی اردستان، اظهار کرد: یک برنامه مهم در اردستان باید به نام شهید مدرس تثبیت شود.
وی افزود: مردم و مسئولان سعی می‌کنند از سرمایه‌های خود به نیکی یاد کنند که اردستان هم از این حیث عقب نخواهد بود.
فرماندار اردستان گفت: دهم آذر که روز شهادت شهید مدرس است پیشنهاد می‌شود به عنوان روز اردستان نام‌گذاری تا همایش شهید مدرس برگزار شود.
تأملی خاطرنشان کرد: همایش شهید مدرس باید به صورت هدفمند با ساز و کار و تشکیلات قوی برگزار شود که پیگیر برگزاری این همایش هستیم.
وی تأکید کرد: تمبری با تصاویر شهید مدرس به نام اردستان پیش بینی شده تا با همکاری پست منتشر شود.
همچنین امام‌جمعه اردستان در ادامه جلسه گفت: شهید مدرس یک چهره کشوری و بین‌المللی در جهان است که باید یادش گرامی داشته شود.
حجت‌الاسلام حسن دهشیری افزود: اگر در نگاه جوانان ما چهره‌های فرهیخته برجسته شود جوانان هم به سمت آن‌ها حرکت خواهند کرد که بزرگداشت شهید مدرس یکی از آن‌ها است.
وی تأکید کرد: برنامه‌هایی برای هفته فرهنگی پیش بینی شده که قطعاً بزرگداشت شهید مدرس می‌تواند برای شهرستان دارای دستاوردهایی باشد. برای چهره ای همایش می‌گیریم که وجودش و اندیشه‌هایش برای جامعه بسیار ارزشمند است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار