مدال نقره و برنز پومسه کاران نجف آبادی در رقابت های هان مادانگ قهرمانی کشور

مدال نقره و برنز پومسه کاران نجف آبادی در رقابت های هان مادانگ قهرمانی کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: در پایان رقابت های مسابقات هان مادانگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در دو بخش مردان و زنان به میزبانی تهران به کار خود پایان داد، تیم اعزامی شهرستان عنوان نایب قهرمانی بخش مردان و نشان برنز زنان را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، سید محمد طباطبائی اظهار داشت: تیم پومسه ابداعی مردان نجف آباد با ترکیب میلاد فاضلی، مهرشاد کاظمی و محمد دانشمند توانست با مربیگری سعید خانیان مدال نقره تیمی را به دست آورد.

طباطبائی با اشاره به گردن آویز نقره زهرا خانیان در رقابت های انفرادی بخش بانوان بیان داشت: تیم فهیمه سلمان‌زاده، تینا داودی و مریم مهرابی نیز در این دوره موفق بر ایستادن روی سکوی سوم شدند.

وی در خصوص دیگر افتخارات ورزشی شهرستان در روزهای اخیر اعلام داشت: تیم تنیس روی میز نوجوانان شهرستان با ترکیب حسین موسی عرب، علی ملک خواه، علی اکبر متفکران و علی صالحی و مربیگری رسول یوسفان در رقابت های قهرمانی استان که به میزبانی خانه پینگ پنگ اصفهان برگزار شد، مقام سوم را به دست آوردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد با اشاره به برگزاری همایش دوی استقامت مردان به مسافت 10 کیلومتر با حضور نزدیک به 60 نفر از علاقه مندان گفت: مسابقات انتخابی تنیس روی میز شهرستان در رده نونهالان و نوجوانان با شرکت ۳۵نفر برگزار شد که پس از برگزاری بازی ها در بخش نونهالان حسین حمیدی، محمد مهدی محمدی، امیر حسین کریمیان و حسین انتشاری و در قسمت نوجوانان نیز حسین موسی عرب، علی ملک خواه، علی اکبر متفکران و علی صالحی به عنوان تیم منتخب جهت شرکت در رقابت های استانی شناخته شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار