والیبال عضو جدید خانواده سپاهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: سپاهان به رشته والیبال علاقه‌مند است زیرا این رشته یکی از رشته‌های قدیمی استان و سپاهان است و امیدوارم با استفاده از پتانسيل نهفته این تیم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: سپاهان به رشته والیبال علاقه‌مند است زیرا این رشته یکی از رشته‌های قدیمی استان و سپاهان است و امیدوارم با استفاده از پتانسيل نهفته این تیم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش فارس، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس از تشکیل تیم والیبال سپاهان در دسته یک کشور خبر داد، آخرین نماینده والیبال استان رعد و پدافند بود که به‌ دلایل مشکلات مالی این تیم منحل شد نام سپاهان جایگزین رعد و پدافند شد.

تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص احداث تیم والیبال این باشگاه اذعان داشت: در هیأت مدیره باشگاه مصوب شد که تیم والیبال سپاهان در دسته یک کشور تشکیل شود و با تقویت این تیم امیدواریم فصل آینده در لیگ برتر کشور حاضر شویم.

وی ادامه داد: با توجه به این مدت‌هاست والیبال اصفهان با سابقه خوبی که داشت دچار افت شده بود امیدوارم به این رشته در استان کمک کنیم و والیبال خوب و قدری را در استان تشکیل دهیم.

تابش ادامه داد: ما امسال سهمیه لیگ یک را در اختیار داریم و هدفمان تقویت این تیم برای حضور در لیگ برتر است؛ با وجود اینکه مدت کمی را برای تشکیل این تیم در اختیار داشتیم بسیار تلاش کردیم که والیبالی در خور نام استان راهی مسابقات شود.

مدیرعامل سپاهان در خصوص انتخاب بازیکنان و کادر فنی این تیم نیز اشاره داشت: این تیم هم‌اکنون در حال تمرین است و عقیلی نیز که سابقه خوبی در والیبال دارد به همراه ملابهرامی هدایت این تیم را بر عهده دارد و علاوه بر این همگان باید در امر تقویت این تیم کمک حال سپاهان باشند.

تابش در خصوص بودجه این تیم نیز اضافه کرد: زمانی که بودجه سپاهان تعریف شد ردیفی برای والیبال در نظر گرفته نشده بود اما خوشبختانه با مذاکراتی که با مدیرعامل فولاد مبارکه انجام شد تصمیم بر احداث این تیم و حمایت از والیبال استان گرفته شد.

وی ادامه داد: سپاهان به رشته والیبال علاقه‌مند است زیرا این رشته یکی از رشته‌های قدیمی استان و سپاهان است و امیدوارم با استفاده از پتانسیل نهفته این تیم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

با ورود سپاهان به عرصه والیبال چندین نکته حائز اهمیت به‌چشم می‌خورد که فارس در طول گزارش به آن‌ها می‌پردازد.

تابش به فکر توسعه ورزش استان

با سرکار آمدن تابش، فراز نشیب‌های سپاهان آرام گرفت؛ این مرد ورزشی که با کوله بار تجربه سپاهانی شد با فکر باز، صرفا قصد توسعه ورزش استان را در سر دارد؛ با روی کار آمدن وی دیگر رشته‌های سپاهان جان دوباره‌ای گرفتند.

اولین حرکت تابش احیای تیم و توسعه تیم هندبال بود که در امر بازیکن‌گیری و تقویت تیم نیز بسیار خوب عمل کرد و سپاهان را جزو یکی از مدعیان لیگ برتر هندبال معرفی کرد.

قدم بعدی مدیرعامل اصیل سپاهان به راه‌اندازی مجدد تیم والیبال این باشگاه ختم شد و طی خبرهای رسیده سپاهان تا پایان سال جاری در چندین رشته دیگر نیز شروع به فعالیت می‌کند؛ تمام این خبرهای خوب برای ورزش استان به‌ یک عامل ختم می‌شوند و آن هم این است که مدیری دل‌سوز برای ورزش استان روی‌کار آمده است.

ورزش در اصفهان صرفاً فوتبال نیست؛ مدیران ورزشی استان دلسوز کلیه رشته‌ها

سپاهان و ذوب‌آهن که همگان نام این دو باشگاه را با فوتبال شناخته‌اند در چند رشته دیگر نیز فعالیت می‌کنند این درحالیست که دیگر باشگاه‌های کشور صرفا خود را محدود به نام فوتبال کرده‌اند.

با بررسی دقیق‌تر فعالیت این دو باشگاه به‌خصوص سپاهان مشخص خواهد شد که این باشگاه با بودجه نسبتاً کمتر از سرخ‌ آبی‌های پایتخت بیشتر کمک را به زیرساخت ورزش کشور کرده است.

دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران که با بودجه کلان دولتی در حال فعالیت هستند صرفاً در رشته فوتبال فعال‌اند و همین محدودیت باعث حیف و میل کردن بیت‌المال شده است؛ بودجه کلان بی زحمت این دو تیم باعث ثبت قرارداد‌های خارج از عرف ورزش بوده و با نگاه به قرارداد‌های سرمربی دو تیم مشخص خواهد شد شفر و برانکو به تنهایی سهمیه مالی یک تیم ورزشی کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

با شرایط مالی حاکم بر کشور و دلار باران کردن خارجی‌ها توسط پایتخت‌نشینان تقویت زیرساخت ورزش کشور چندین سال است که به‌ فراموشی سپرده شده است؛ این دو تیم به ‌جای بازیکن‌سازی و توسعه ورزش کشور صرفاً خود را سرگرم خرید بهترین بازیکنان با بیشترین قیمت کرده‌اند و با این وجود نیز نتایج خوبی در کارنامه خود ثبت نکرده‌اند.

سپاهان به تأکید بر این موضوع که باشگاه داری صرفا مخصوص فوتبال نیست با ورود به دیگر رشته‌ها نشان داد که با بودجه کم نیز می‌توان به بهترین نتیجه و عملکرد دست یافت.

جان گرفتن دوباره والیبال استان به کمک سپاهان

شروع فعالیت سپاهان در لیگ دسته یک والیبال می‌تواند شروع خوبی برای خانواده والیبال در استان و یا حتی در کشور باشد، باشگاه اصیل سپاهان با حضور در این رشته می‌تواند باعث تقویت کلی این رشته در این باشد زیرا طلایی‌دلان که باشگاه با سیاست و پشتوانه محکم وارد عرصه رقابت می‌شوند و پس از تقویت تیم خود به جای انحلال وارد لیگ برتر خواهند شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار