تخصیص اعتبار ۵.۵ میلیارد تومان برای روکش آسفالت معابر منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از تخصیص اعتبار ۵.۵ میلیارد تومانی برای روکش آسفالت معابر این منطقه خبر داد.

تخصیص اعتبار ۵.۵ میلیارد تومان برای روکش آسفالت معابر منطقه ۱۴


علی شمسی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سال گذشته ۵ میلیارد تومان آسفالت در منطقه ۱۴ پخش کردیم امسال هم ۵.۵۵ میلیارد تومان برای روکش آسفالت معابر این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: پیمانکاران اجرای نهضت آسفالت فعالیت خود را آغاز کرده اند تا نقاطی که در این منطقه نیاز به آسفالت دارد را از این طرح بهره مند کنند.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در ادامه به آزادسازی خیابان محوری اشاره کرد و گفت: آزادسازی این خیابان به صورت تدریجی انجام می شود و همکاری مردم باعث تسریع در عملیات اجرایی آن خواهد شد.

وی یادآور شد: در بودجه امسال اعتبارخوبی برای آزادسازی خیابان محوری پیش بینی شده است.

شمس همچنین از کلنگ زنی ۳ ورزشگاه سرپوشیده این منطقه در تیرماه سال جاری خبر داد و اظهارکرد: امسال در منطقه ۱۴ ساخت ۳ ورزشگاه سرپوشیده پیش بینی شده که یکی از آنها در محله امام خمینی(ره) احداث می شود و هم اکنون در حال تعیین پیمانکار آن هستیم.

وی ادامه داد: ورزشگاه دیگر با عنوان «ورزشگاه ارزنان» در محله ارزنان است که توافقات زمین با مالک انجام شده و به زودی عملیات احداث آن آغاز می شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: درمحله عمان سامانی که یکی از محله های پر تراکم جمعیتی است، توافق زمین ساخت یک ورزشگاه با مالکان در اردیبهشت ماه انجام شده و به زودی پیمانکار آن مشخص خواهد شد.

وی تاکید کرد: تیرماه ۹۶ کلنگ احداث ۳ ورزشگاه سرپوشیده در منطقه ۱۴ به زمین می خورد.

شمس در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: متأسفانه در منطقه ۱۴ سرانه فرهنگی و زیرساخت های آن بسیار پایین است در این راستا افزایش زیرساخت های فرهنگی در این منطقه در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در محله ابوریحان کلنگ احداث یک فرهنگسرا و مسجد به زمین زده شده که امسال عملیات اجرایی آن آغاز و در سال ۹۷ تحویل داده می شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهارکرد: در محله سودان نیز محل هایی برای احداث مراکز فرهنگی مشخص و به کمیسیون ماده ۵ پیشنهاد شده که به محض موافقت و تایید، ساخت آنها را آغاز خواهیم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار