پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات جنوب و غرب استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش برف در ارتفاعات جنوب و غرب استان اصفهان برای ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش برف در ارتفاعات جنوب و غرب استان اصفهان برای ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: امروز با ورود سامانه بارشی از جنوب استان اصفهان جوی ناپایدار بر تمام نقاط استان اصفهان حاکم است.

وی با بیان اینکه جو ناپایدار تا سه روز آینده بر استان اصفهان حاکم است، افزود: بر این اساس بارش‌ها با شدت زیاد در مناطق جنوبی آغاز می‌شود و در روز پنج‌شنبه همه مناطق را در بر می‌گیرد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در ارتفاعات جنوب و غرب استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: اوج فعالیت این سامانه در شهرستان سمیرم است و این سامانه روز جمعه از استان خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده بیشینه دمای هوای اصفهان سه درجه کاهش و کمینه دمای این شهر در این بازه زمانی سه درجه افزایش می‌یابد، افزود: دمای شهر اصفهان نیز طی ۲۴ ساعت آینده در حداقل و حداکثر دما به پنج و ۱۳ درجه سانتی‌گراد می‌رساند.

علی‌عسگریان ادامه داد: طی ۲۴ ساعت آینده سردترین نقطه استان اصفهان بویین میاندشت یک درجه زیر صفر و گرم‌ترین نقطه نیز چوپانان با ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار