از مشوق‌های مالیاتی برای حمایت از تولید کالاهای ایرانی استفاده شود

استاندار اصفهان گفت: اداره کل امور مالیاتی باید با حفظ حقوق دولت، از مشوق‌های مالیاتی برای حمایت از تولید و مصرف کالاهای ایرانی استفاده کند.

استاندار اصفهان گفت: اداره کل امور مالیاتی باید با حفظ حقوق دولت، از مشوق‌های مالیاتی برای حمایت از تولید و مصرف کالاهای ایرانی استفاده کند. به گزارش ایسنا، محسن مهرعلیزاده در شصت و هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، با اشاره به پیشنهاد کمیته کارشناسی شورا در خصوص ارائه مشوق‌های مالیاتی به منظور حمایت از تولید و مصرف کالای ایرانی، اظهار کرد: اداره کل امور مالیاتی با حفظ حقوق دولت شرایط را برای ارباب‌رجوع و مردم تسهیل‌تر کرده است و از مشوق‌های مالیاتی برای حمایت از تولید و مصرف کالاهای ایرانی باید استفاده شود.
وی تأکید کرد: صداوسیما و شورای فرهنگ عمومی باید با استفاده از شیوه‌های اطلاع‌رسانی در خصوص استفاده از کالاهای ایرانی برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشد.
استاندار اصفهان همچنین از زحمات این شورا در طول یک سال گذشته تقدیر کرد، گفت: خوشبختانه در این مدت سطح و نوع جلسات و بررسی موضوعات خارج از نفع شخصی بود و بافهم و درک صحیح کارها انجام شد به‌طوری‌که در مقایسه با سایر استان‌ها اغلب مصوبات این شورا در سطح ملی به تصویب رسیده است.
وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی با دقت و درایت مسائل را پیش می‌برد، افزود: این شورا به دور از مسائل شخصی و جناحی و دولتی و غیردولتی برای اعتلای سطح اقدامات فعالیت می‌کرد و بیانگر شعور و فهم بالای اعضای این شورا است.
مهرعلیزاده با بیان اینکه بافهم بالای مردم و درایت مقام معظم رهبری و همراهی دولت و قوای سه‌گانه علیرغم طراحی دقیق، نقشه آمریکا و دشمنان، نقش برآب شد، تصریح کرد: این انسجام و حرکت و تحمل و همسویی مردم با نظام و دولت باعث شد که با همه ناآرامی‌ها و مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده بودند فریاد استکبارستیزانه مردم در روز ۱۳ آبان بیشتر شود.
وی افزود: ایستادگی ملت ایران به جایی رسیده که پس از ۴۰ سال جلوگیری از زورگویی، حرکتی در آسایش و آرامش کل دنیا ایجاد شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار