برگزاری 7 گالری در اصفهان

7 نمایشگاه در حوزه های مختلف هنر در نمایشگاه‌های اصفهان در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند.

7 نمایشگاه در حوزه های مختلف هنر در نمایشگاه‌های اصفهان در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند.

به گزارش فارس، گالری‌ها در هفته آخر آبان ماه همچون هفته‌های گذشته گرم و پرشور در حال برگزاری هستند، در این روزها 7 نمایشگاه از حوزه‌های مختلف هنر در گالری‌های اصفهان میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر است.

* نمایشگاه تلالو مطلا

نمایشگاه گروهی پوسترهای زرکوب با عنوان «تلالو مطلا» توسط حوزه هنری و خانه گرافیک استان اصفهان از 23 آبان برگزار شده است؛ در این نمایشگاه 50 پوستر نفیس طلاکوب منقش شده به القاب اهل البیت و آیات قرآنی طراحی شده است، این نمایشگاه تا 8 آذر ماه میزبان هنر دوستان خواهد بود.

این نمایشگاه که مدیریت آن توسط علی و احسان جعفر پیشه انجام می شود، با مشارکت 23 نفر از اساتید حوزه‌های مختلف هنر ازجمله عکاسی، خوشنویسی، نگارگری و تذهیب برگزار شده است؛ ساعات بازدید از این نمایشگاه که در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت سعدی قرار دارد از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 20 است.

* گالری امروز

آثار زهرا قراخانی در گالری امروز با عنوان «لایه‌ها» از 25 آبان ماه گشایش یافته است و تا 12 آذر ماه ادامه دارد؛ هنر دوستان می‌توانند از این گالری به جز روزهای سه شنبه و جمعه از ساعت 11 تا 19 دیدن فرمایند؛ محل برپاشده این نمایشگاه در خیابان آبشار دوم، بن‌بست 3 فرشید، پلاک 324، گالری امروز است.

* گالری نگرش

گالری «عکس‌های بدون عنوان» آثار امین یوسفی از 25 آبان ماه برگزار شده است، این نمایشگاه تا 7 آذر ادامه دارد؛ گالری نگرش میزبان عکاسان و علاقه‌مندان به این حوزه از هنر خواهد بود، ساعات بازدید این نمایشگاه 10 الی 22 است همچنین جلسه نقد و بررسی این نمایشگاه در روز 6 آذر ساعت 16 برگزار خواهد شد، مکان این گالری در خیابان خاقانی، کوچه 30 شهپر، پلاک 394، گالری نگرش است.

* گالری اکنون

نمایشگاه نقاشی با عنوان «نمایش بی بلیت از یک باغ ناخواسته» از 25 آبان ماه برگزار شده است و تا 30 آبان ماه ادامه‌دار خواهد بود؛ این نمایشگاه نقاشی از آثار صادق خلیفه و به کوشش آرزو معتمدی در گالری اکنون واقع در خیابان خاقانی، کوچه 14 افشین، بن‌بست حریر، پلاک 9 برگزار شده است و از ساعت 16 الی 20 میزبان مردم اصفهان خواهد بود.

* گالری نگاه نو

گالری «نگاه نو» آثار 17 نفر از هنرمندان در عرصه نقاشی، نگارگری، رنگ روغن و آبرنگ را از 25 آبان ماه آغاز کرده است، این گالری تا 29 آبان ماه برقرارخواهد بود؛ گالری نگاه نو از ساعت 17 تا 20 در خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره 3 باغ‌ ارم پذیرای مردم است.

* گالری نقش قلم

رویا صلوتی، بهاره افیونی، ناهید سجاد و مریم فردین فرد نمایشگاه گروهی نقاشی را با عنوان «فصل دوم حس لحظه‌ها» افتتاح کرده‌اند، این نمایشگاه تا 8 آذر در معرض دید مردم و هنردوستان اصفهان قرار گرفته است؛ علاقه‌مندان به این آثار می‌توانند همه روزه به جز روزهای جمعه و شنبه از ساعت 16 الی 20 به گالری نقش قلم مراجعه کنند؛ این گالری در خیابان چهارباغ بالا، بعد از مجموعه کارگران، کوچه 23 هدایتی، بن‌بست میخک قرار دارد.

* گالری خانه صفوی

نمایشگاه کروکی و آبرنگ «حس فضا» آثار شیما واحد پرست در 25 آبان ماه افتتاح شده است و تا 30 آبان ماه ادامه دارد؛ هنرمندان و هنرجویان می‌توانند برای تماشای این آثار از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 23 به خیابان خاقانی، حدفاصل خیابان خواجه پطروس و وحید، نبش کوچه 31، خانه تاریخی صفوی مراجعه کنند.

* نمایشگاه آسوده مأوی

انجمن خیریه «توان‌خواهان آسوده مأوی» نمایشگاه نقاشی با عنوان «رنگ هستی 8» برگزار کرده‌ است، این نمایشگاه که توسط حوزه هنری از 26 آبان افتتاح شده است تا 2 آذر ماه میزبان هنر دوستان خواهد بود؛ علاقه‌مندان به آثار نقاشی می‌توانند از ساعت 9 الی 20 به مکان برگزار شده این گالری مراجعه کنند؛ نمایشگاه نقاشی «رنگ هستی 8» توسط حوزه هنری بر پا شده است و محل این نمایشگاه در چهارراه آبشار، خیابان آبشار اول پارک ایثارگران خانه هنرمندان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار