کیانی: باید مواظب از دست دادن امتیاز در تبریز باشیم

سرمربی سپاهان و بازیکنان با تجربه این تیم از شرایط سخت امتیازگیری در نیم فصل دوم آگاه هستند. مهدی کیانی یکی از با تجربه های سپاهان است که حتماً این روزها به فکر رساندن تیمش به صدر جدول است.

سرمربی سپاهان و بازیکنان با تجربه این تیم از شرایط سخت امتیازگیری در نیم فصل دوم آگاه هستند. مهدی کیانی یکی از با تجربه های سپاهان است که حتماً این روزها به فکر رساندن تیمش به صدر جدول است.
باشگاه سپاهان روزهای خوبی را سپری می کند این تیم با قرار گرفتن در رده دوم جدول و سایه به سایه صدر جدول، به فکر صدرنشینی قبل از رسیدن به نیم فصل رقابت ها است. هر چند به صدرنشین نیم فصل اول جامی تعلق نمی گیرد، اما قلعه نویی و شاگردانش به خوبی می دانند که این موضوع می تواند اعتماد به نفس آنها را برای قهرمانی در لیگ هیجدهم بسیار بالا ببرد. سرمربی سپاهان و بازیکنان با تجربه این تیم البته از شرایط سخت امتیازگیری در نیم فصل دوم هم کاملاً آگاه هستند. مهدی کیانی یکی از با تجربه های سپاهان است که حتماً این روزها به فکر رساندن تیمش به صدر جدول رده بندی قبل از پایان نیم فصل است.
اوضاع در اصفهان چطور است همه چیز خوب پیش می رود؟
خدا را شکر همه چیز خوب است، با تعطیلی که در پیش داشتیم، تلاش کردیم آمادگی تیم را حفظ کنیم و اجازه ندهیم بدنمان از شرایط خوب خارج شود. برنامه های مفصلی داشتیم تا تعطیلات اثر منفی روی تیم نگذارد. تمرینات منظم، ریکاوری خوب و البته بازی تدارکاتی خوبی داشتیم. در کل همه چیز خوب است و نگرانی بابت شروع بازیها نداریم.
اوضاع خودت چطور است شرایط روحی و جسمی خوبی داری؟
بله به لطف خدا توانستم در این مدت تمرینات خوبی داشته باشم و از لحاظ جسمی و روحی کاملاً آماده هستم.
تا چند روز دیگر باید به تبریز بروی، فکر میکنم کار سختی مقابل ماشین سازی نخواهید داشت؟
برعکس اینطور نیست ما در شروع مجدد لیگ یک بازی سخت پیش رو داریم. ماشین سازی در دو سه بازی گذشته نشان داده که متفاوت شده است و بازی خیلی خوبی به نمایش می گذارد، باید مواظب از دست دادن امتیاز در تبریز باشیم. شاگردان مهاجری نترس در زمین حاضر می شوندو این کار را برای تیم ما سخت خواهد کرد. اگر بتوانیم بازی را از اول دست خودمان بگیریم کار راحتی خواهیم داشت، اما به طور حتم این اجازه به ما داده نخواهد شد و برای کنترل بازی باید از تمام توانمان استفاده کنیم.
هواداران تبریزی در روزهای که تراکتورسازی بازی ندارد، به حمایت از ماشین سازی به ورزشگاه می آیند، این هم البته برای شما مشکل خواهد بود؟
خدا را شکر می کنم که یک بار دیگر می توانم هواداران خونگرم و مهربان تبریزی را ببینم این ملاقات برای ما ارزشمند خواهد بود. فکر می کنم حضور هواداران تراکتورسازی در هر بازی، کار را برای حریف سخت می کند. خودم بارها شاهد این بودم. به همین خاطر باید خیلی مواظب بازی با ماشین سازی باشیم.
یعنی با سه امتیاز تبریز را ترک خواهیدکرد؟
قطعاً تلاش ما همین خواهد بود، ما فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم و نباید عقب بیفتیم. سه امتیاز این بازی اولین هدف ما خواهد بود و اگر پا پس بکشیم، کارمان مشکل خواهد بود.
انگار چشم به جایگاه پدیده و صدرنشینی دارید؟
چرا که نه، تیم ما از همه لحاظ آماده صدرنشینی است و قطعاً تلاش می کنیم خیلی زود به صدر جدول برسیم. به همین خاطر نباید امتیاز از دست بدهیم.
البته چیز زیادی هم تا نیم فصل نمانده ، پس به قهرمانی نیم فصل فکر می کنید؟
هر چند قهرمانی نیم فصل لیگ برتر خیلی مهم نیست و این پایان فصل است که قهرمان را مشخص می کند، اما قهرمانی درنیم فصل هم لذت خودش را دارد و می تواند انگیزه تیم را برای شروع بازیها در نیم فصل دوم، دوچندان کند. برای همین بدمان نمی آیند در پایان نیم فصل اول، هم صدرنشین باشیم.
اینقدر در سپاهان سرت شلوغ است که انگار تراکتورسازی را فراموش کردی؟
با توجه به مرام حرفه ای گری و پولی که از سپاهان می گیرم، باید همه تمرکزم روی سپاهان باشد و تلاش خودم هم این است که همین طور باشد. اما هیچ گاه تراکتورسازی را فراموش نمی کنم بهترین روزهایم را با افتخار در خدمت این تیم و مردم تبریز بودم و هیچ گاه فراموش شدنی نیست.
شنیدی که احتمال محرومیت تراکتورسازی وجود دارد؟
یک چیزهای در رسانه ها خواندم، اما این مسائل اولا برای همه تیمها وجود دارد و متاسفانه در فوتبال ما کم کم عادی شده است ودر ثانی امیدوارم باهمت مدیران این تیم این اتفاق هیچ گاه رخ ندهد.
راستی موضوع تمدید قرارداد آقای قلعه نویی را هم شنیده ای، ظاهراً باشگاه سپاهان تمایل به همکاری بلند مدت با این سرمربی را دارد؟
این خیلی خوب است، در طول همین چند سال اخیر ما شاهد ثمرات حضور و ثبات مربیان در برخی تیم ها بودیم. شما پرسپولیس را ببینید، این در وهله اول نتیجه ثبات کادر فنی است. هر چند موضوعات دیگری هم دخیل بوده است. امیدوارم باشگاه خوب سپاهان و آقای قلعه نویی یک همکاری بلند مدت همراه با افتخارات زیاد داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار