ورود مدعی العموم برای حل مشکلات کشاورزان اصفهانی در عدم تامین حقابه زاینده رود

در راستای احقاق حقوق عامه مدعی العموم مشکلات کشاورزان اصفهانی در عدم تامین حقابه زاینده رود را بررسی کرد.

در راستای احقاق حقوق عامه مدعی العموم مشکلات کشاورزان اصفهانی در عدم تامین حقابه زاینده رود را بررسی کرد.
به گزارش میزان، بدنبال کم آبی و مشکلاتی که برای باغداران، چاه‌داران و کشاورزان شرق و غرب اصفهان حوضه آب‌ریز زاینده‌رود بوجود آمده است جمعی از کشاورزان در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خواستار اجرای مصوبه شورای عالی آب و تخصیص حقابه خود از این رودخانه شدند.
اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان در گفت وگو با میزان با تاکید بر اینکه مطالبات کشاورزان در خصوص حقابه، مطالبه‌ای بر حق است که باید پیگیری شود، اظهارکرد: تصمیماتی که در حوزه آبریز زاینده رود گرفته می‌شود براساس مصوبات شورای عالی آب است که امیدواریم به نتایج مثبتی دراین رابطه برسیم.
وی اضافه کرد: دادستانی به عنوان مدعی العموم برای اجرایی شدن این مصوبات و اجرای حقوق عامه ورود کرده و براساس مصوبات اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و تمامی تلاشمان را برای حل مشکلات کشاورزان به کار خواهیم گرفت.
دادستان اصفهان با اشاره به بازدید ۴ ساعته خود که با همراهی کامران نماینده مردم اصفهان صورت پذیرفت، افزود: دراین بازدید نمایندگان صنف کشاورزان تاکید داشتند که حقابه زاینده رود و مصوبات شورای عالی آب اجرایی شود که مقرر شد درخواست‌های آنان به صورت کتبی به دفتر دادستانی اعلام شود و براساس مصوبات شورای عالی آب پیگیر مطالبات آن‌ها باشیم.
این مقام قضایی در استان اصفهان اعلام کرد: همچنین هشدار‌های لازم به کشاورزان داده شده است که افرادی که دغدغه کشاورزان را ندارند در قالب دفاع از حق آن‌ها از این موقعیت سوء استفاده نکنند.
وی در پایان گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم براساس آنچه که تصویب شود ازباب جنبه عمومی و دخالت دادستانی در امورعامه برای مطالبات کشاورزان درخصوص حقابه اقدام می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار