از هیچگونه تلاشی مبنی بر میزبانی تیم ملی دریغ نخواهیم کرد

رییس هیئت بدمینتون استان اصفهان: شرایط برای تمرین تیم ملی در استان فراهم است، ما درخواستی مبنی بر میزبانی از تیم ملی را در مجمع اعلام کرده ایم اما متاسفانه هنوز جوابی به ما نرسیده است.

رییس هیئت بدمینتون استان اصفهان: شرایط برای تمرین تیم ملی در استان فراهم است، ما درخواستی مبنی بر میزبانی از تیم ملی را در مجمع اعلام کرده ایم اما متاسفانه هنوز جوابی به ما نرسیده است.

بیژن رجائیان، در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص فعالیت های شش ماهه نخست هیئت بدمینتون استان اصفهان اظهار کرد: برنامه هایی که توسط هیئت بدمینتون اجرا می شود طبق برنامه و تقویم سالیانه فدراسیون است که بصورت کامل انجام شده و فقط برای هر کدام از رده های سنی بزرگسالان،جوانان و پیشکسوتان یک اعزام باقی مانده است که تا بهمن ها انجام خواهد شد.

وی افزود: به واسطه همکاری هیئت بدمینتون و باشگاه فولاد مبارکه یک تیم در لیگ برتر داریم، با تقویت تیم و تلاش بازیکنان خوشبختانه نتایج خوبی کسب شده و صدر نشین دور رفت مسابقات هستیم. ضمن اینکه امیدواریم در دور برگشت مسابقات نیز با تلاش مجدانه بازیکنان بتوانیم به این صدر نشینی ادامه دهیم.

رئیس هیئت بدمینتون خاطر نشان کرد: حدود پانصد بدمینتون‌باز داریم که بصورت حرفه ای کار می کنند و برای شرکت در کلیه مسابقات آمادگی دارند که مطمناً از آنان استفاده خواهد شد. البته ورزشکاران تحت پوشش هیئت بدمینتون از این تعداد خیلی بیشتر هستند اما متأسفانه بدمینتون را بصورت قهرمانی یا همان حرفه ای دنبال نمی کنند.

بیژن رجائیان تاکید کرد: بدلیل اینکه تنها خوابگاه نزدیک به مجموعه ورزشی آپادانا(سالن اختصاصی بدمینتون) سرای ورزشکاران است و و این مکان در شش ماهه اول توسط اداره کل ورزش و جوانان در حال تعمیرات بود نتوانستیم از امتیاز میزبانی مسابقات در استان استفاده کنیم اما در شش ماهه دوم سال این امید را داریم که بتوانیم از این امتیاز ویژه استفاده کنیم.

وی در خصوص ظرفیت اصفهان برای میزبانی از اردوهای تیم ملی در رده های مختلف سنی، تصریح کرد: : شرایط برای تمرین تیم ملی در استان فراهم است، ما درخواستی مبنی بر میزبانی از تیم ملی را در مجمع اعلام کرده ایم اما متاسفانه هنوز جوابی به ما نرسیده است. تا جایی که اطلاع دارم تمرینات تیم ملی در همان آکادمی تیم های ملی هم بصورت دوره ای برگزار می‌شود و مجتمع و یکپارچه نیست ولی بازهم تا جایی که در دست ما باشد از هیچگونه تلاشی مبنی بر میزبانی اردوهای تیم ملی دریغ نخواهیم کرد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار