چرا محمدرضا گلزار در سریال دل بازی نمیکند؟!

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از جدایی محمدرضا گلزار از سریال دل داد و درباره علت اصلی آن نوشت.

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از جدایی محمدرضا گلزار از سریال دل داد و درباره علت اصلی آن نوشت.
منوچهر هادی کارگردانی که ساخت سریال هایی چون خداحافظ بچه ، عاشقانه و دلدادگان را در کارنامه هنری اش دارد باز هم به سراغ ساخت سریالی برای شبکه نمایش خانگی رفت. عاشقانه منوچهر هادی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد و همین موضوع این کارگردان جوان را ترقیب کرد تا به سراغ ساخت سریالی دیگر برای نمایش خانگی برود.
منوچهر هادی به مانند اغلب کارگردان های سینما تیم کاری و بازیگران خودش را دارد و طبق اخبار منتشر شده ، قرار بود سریال دل با بازیگران عاشقانه ساخته شود اما خبرهایی از عدم حضور محمدرضا گلزار در این سریال به گوش میرسد.
منوچهر هادی در اینستاگرامش درباره عدم حضور محمدرضا گلزار در سریال دل نوشت :
پس از وقفه طولانی که در ساخت پروژه دل بوجود آمد و شروع پیش تولید جدید سریال دل به اطلاع میرسانم که رضای گلزارعزیز به دلیل مشغله کاری و شروع کنسرتها و سفرهای در پیش رو متاسفانه در این سریال با ما همراه نیست. جناب رضای گلزار عزیز امیدوارم برنامه ها و کارهای شما مثل همیشه با موفقیت همراه باشد و بزودی در پروژه دیگری در کنارت باشم و اثر دیگری را خلق و ثبت نماییم. خاطره زیبای همکاری با شما در کارهای قبلی همیشه در ذهن من باقیست و جزء افتخارات پرونده کاری من است .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار