اجرای بزرگترین گردهمایی حفاظت میراث فرهنگی استان اصفهان در کویر

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اصفهان از اجرای بزرگترین گردهمایی حفاظت میراث فرهنگی استان اصفهان در کویر خبر داد.

اجرای بزرگترین گردهمایی حفاظت میراث فرهنگی استان اصفهان در کویر

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان عبدالرضا بافرانی در این باره عنوان کرد: صبح امروز 77 خرداد ماه پس از برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با مدیریت و معاونین اداره کل میراث فرهنگی استان، همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت میراث فرهنگی، بزرگترین گردهمائی و مانور حافظان میراث فرهنگی کشور توسط یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اصفهان در شهرستان کویری آران و بیدگل برگزار گردید.

او همچنین تصریح کرد: در این همایش مشاور مدیر کل میراث فرهنگی استان، رئیس حراست اداره کل، جمعی از مدیران اداره کل استان و شهرستان، و همچنین مسئولین بلند مرتبه شهرستان آران و بیدگل اعم از: دادستان شهرستان، بخشدار، دهیار، رئیس پلیس پیشگیری شهرستان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز حضور داشتند.

بافرانی در ادامه عنوان کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با حضور کلیه یگانها از سرتاسر استان پهناور اصفهان، با قرائت کلام الله مجید، و سرود ملی جمهوری اسلامی، رسما آغاز شد.

بافرانی همچنین تاکید کرد: در ابتدای این گردهمائی مشاور مدیر کل در امور اجرائی، مدیر میراث فرهنیگ شهرستان آران و بیدگل، دادستان شهرستان به ترتیب با ایراد سخنانی ضمن خیر مقدم به یگانهای اعزامی از سراسر استان به آران و بیدگل و همچنین تبریک هفته میراث فرهنگی، حماسه آزادسازی خرمشهر و حلول ماه مبارک رمضان با ایراد سخنانی بر تعامل هر چه بیشتر نهادهای مختلف استان و شهرستان با سازمان میراث فرهنگی در راستای توسعه متوازن گردشگری و حفاظت از میراث فرهنگی تاکید کردند.

فرماندهی یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اصفهان در ادامه اظهار داشت: در بخش اول این گردهمائی؛ اساتید آموزشی به بررسی و تبئین جایگاه یگان حفاظت در صیانت از مواریث ارزشمند تاریخی و فرهنگی پرداخته و سپس راهبردهای عملی اداره کل میراث فرهنگی استان در حفاظت فیزیکی از بناهای تاریخی و نحوه برخورد با حفاران غیر مجاز نیز جهت پرسنل یگان حفاظت استان تبئین گردید.

بافرانی خاطرنشان کرد: در پایان بخش اول این گردهمائی از هشت نفر از کارکنان فعال یگان حفاظت میراث استان با حضور مسئولین استان و شهرستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار