اعلام ساعات کار بانک پاسارگاد در رمضان

شعبه‌های بانک پاسارگاد در تهران و شهرستان‌ها، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 8 صبح تا 16 بعدازظهر و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 و 30 دقیقه بعدازظهر دایر خواهند بود

اعلام ساعات کار بانک پاسارگاد در رمضان

بانک پاسارگاد، ساعات کار ستاد و شعبه‌های خود را در این ماه اعلام کرد.
شعبه‌های این بانک در تهران و شهرستان‌ها، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 8 صبح تا 16 بعدازظهر و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 و 30 دقیقه بعدازظهر، کلیه خدمات بانکی را اعم از ریالی و ارزی به مشتریان ارایه می‌دهند.
بر این اساس، ساعات کار شعبه‌ قشم در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 15 و 30 دقیقه و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 تا 12 و 30 دقیقه خواهد بود؛ ساعت کار شعبه کیش در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 15 و 30 دقیقه و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 تا 13 است.
همچنین واحدهای مختلف بانک، در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، از ساعت 9 صبح آماده پاسخگویی و ارایه خدمات به مشتریان گرامی هستند.
واحدهای ستادی بانک پاسارگاد مانند سابق، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 15 و 30 دقیقه بعدازظهر و در روزهای پنجشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 12 و 30 دقیقه بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار