صادقی: به دنبال پشتوانه در والیبال بانوان هستیم

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن بعد از پیروزی در هفته نخست لیگ برتر از وضعیت تیم سخن گفت.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن بعد از پیروزی در هفته نخست لیگ برتر از وضعیت تیم سخن گفت.

به گزارش فارس ، در آخرین دیدار از هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب‌آهن اصفهان دیروز به مصاف توپکا رفت و در پایان این بازی به برتری 3 بر صفر رسید.

والیبالیست‌های ذوب‌آهن ست‌های اول تا سوم این دیدار را با امتیاز‌های 25 بر 22، 25 بر 16 و 25 بر 6 به سود خود پایان دادند تا بتوانند در اولین بازی خود در فصل جدید به پیروزی برسند.

فریبا صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص این بازی اظهار داشت: این بازی به صورت اتفاقی رقم خورد و تیم والیبال توپکا که از لیگ خارج شده بود بار دیگر به لیگ برتر بازگشته بود، این بازی در ابتدایی هفته برگزار شد و به همین دلیل هر دو تیم آمادگی کامل نداشتند.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن افزود: تیم توپکا کادر فنی روی نیمکت خود نداشت و با وجود این‌که این تیم چند بازیکن خوب و ملی‌پوش را در اختیار دارد اما به دلیل مشکلات نتوانستند در حد و اندازه خود ظاهر شوند؛ به غیر از ست اول که بازی حساس و نزدیک به هم دنبال شد، در ست‌های دوم و سوم بازی یک‌طرفه‌ای را شاهد بودیم.

وی همچنین تصریح کرد: این بازی برای ما فرصت خوبی بود تا قبل از دیدار حساس با پیکان به شناخت نسبی از بازیکنان برسیم و بتوانیم ترکیب مناسب را پیدا کنیم.

صادقی با اشاره به هدف‌گذاری ذوب‌آهن برای فصل جدید هم گفت: حضور خوب و قوی در لیگ برتر والیبال بانوان در عین استفاده از بازیکنان بومی و جوان‌گرایی جهت ایجاد پشتوانه‌سازی برای سال‌های آینده برنامه اصلی ما بوده است.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در پایان در خصوص کیفیت لیگ برتر هم بیان داشت: اگر انصرافی نداشته باشیم و برنامه‌ها برهم نخورند، به نظر می‌رسد 6 تیم شرکت‌کننده در لیگ برتر از لحاظ کیفی در سطح نسبتا خوبی قرار داشته باشند؛ امیدوارم امسال لیگ برتر والیبال بانوان به‌گونه‌ای برگزار شود که به روند پیشرفت بانوان کمک کند.

به گزارش فارس، پیش از این در هفته نخست تیم‌های کاسپین و پیکان موفق شده بودند مقابل حریفان خود به برتری برسند؛ همچنین هفته دوم مسابقات روز پنجشنبه و با برگزاری سه مسابقه به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار