برگزاری ویژه‌برنامه‌های متعدد هفته بسیج در اصفهان

سردار مجتبی فدا در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: از برکات انقلاب اسلامی تشکیل بسیج است.

به گزارش اصفهان امروز، سردار مجتبی فدا در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: از برکات انقلاب اسلامی تشکیل بسیج است، بسیج در ابتدای انقلاب با تأمین امنیت پایدار در نقاط مختلف، محرومیت‌زدایی، مقابله با گروهک‌ها، با حضور در جنگ با شیوه جنگ و مقابله مردمی در راستای اهداف نظام حرکت کرده است که این نبرد علوی و فاطمی هم‌اکنون الگوی رزمندگان جبهه مقاومت در سراسر جهان است.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان ابراز کرد: بسیج در جمع، آموزش، سازمان‌دهی و به‌کارگیری اقشار مردم یکی از مأموریت‌های بسیج است و به‌واسطه تأثیرگذاری و نقش اقشار نزدیک به 20 گروه سازمان‌دهی شده که وظیفه آن‌ها هماهنگی، پشتیبانی و کمک با توانمندی‌ها و قابلیت‌های مختلف هیئت‌های اندیشه‌ورز به دستگاه‌های دولت و نهادهای موردنیاز است.

او اضافه کرد: در شرایط فعلی بسیج طرح‌های مختلفی دارد، در هفته بسیج از مهم‌ترین طرح‌ها گشت محله محور است که در راستای برقراری امنیت پایدار به نیروی انتظامی کمک می‌کند و با هدف جلوگیری از سرقت‌های خرد و مبارزه با آن با هماهنگی دستگاه قضایی انجام می‌شود و اولین مرحله آن در هفته بسیج برگزار می‌شود.

فدا یادآور شد: از فعالیت‌های دیگر بسیج اعزام گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی در داخل و خارج از استان، طرح شهید بهنام محمدی که وظیفه ارتباط و به‌کارگیری دانش آموزان در مساجد را بر عهده دارد، طرح شهید حججی برای ساماندهی 7 میلیون بسیجی در سراسر کشور، طرح جهادگران سلامت شهید رهنمون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به منظور اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم در یک مأموریت سه‌ساله و طرح همگام با کشاورز است.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان عنوان کرد: همچنین در طرح‌های دیگر بخشی از پروژه‌های بسیج افتتاح می‌شود، 13 سوله صالحین که با هزینه بسیج و مشارکت خیریه‌ها به منظور بهره‌برداری عموم مردم انجام شده، افتتاح می‌شود که با تلاش شبانه‌روزی و کمترین هزینه برای مباحث فرهنگی و ورزشی صورت گرفته است، همچنین ازآنجایی‌که بخش عمده‌ای از حوزه‌های مقاومت بسیج استیجاری و بافت فرسوده بوده، در هفته بسیج 27 حوزه پایگاه مقاومت اعم از حوزه محلی، قشری، دانش‌آموزی و... افتتاح می‌شود.

او با بیان این‌که مهم‌ترین برنامه محوری سپاه استان برگزاری کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط‌شکن شهرستان فلاورجان است، اظهار داشت: زمان کنگره از یکم الی هفتم آذرماه 1397 است، زمان اجلاسیه نیز در روز یک آذر ساعت 8 صبح در مجموعه فرهنگی شهدای خط‌شکن فلاورجان همراه با برگزاری نمایشگاه بزرگ از انقلاب تا ظهور و نقش مردم شهرستان فلاورجان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهد بود.

فدا افزود: برگزاری کنگره شهدای ترور و بخش میمه شهید محمدطه اقدامی نیز از دیگر اقدامات هفته بسیج خواهد بود، همایش بزرگ اقتدار بسیجیان و گردهمایی در روز 5 آذر اجرا خواهد شد، افتتاحیه 200 هکتار بیابان‌زدایی، 70 پروژه محرومیت‌زدایی و اعزام 200 گروه جهادی به مناطق محروم، تجلیل از پیشکسوتان بسیجی در 40 سال زمان انقلاب روایت گری 40 سال افتخار در مدارس و مراکز آموزش عالی و همایش یاران ماندگار و تجلیل از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون نیز انجام خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار