حاج‌رسولیها : منصوریان انرژی مثبت به تیم داده است

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با تغییر و تحولات ایجاد شده در کادر فنی و آمدن منصوریان انرژی به تیم اضافه شده است.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با تغییر و تحولات ایجاد شده در کادر فنی و آمدن منصوریان انرژی به تیم اضافه شده است.

مجید حاج‌رسولیها امروز در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: با تغییر و تحولاتی که در کادر فنی پیش آمد، انرژی مضاعفی به تیم اضافه شده است، شرایط بسیار خوب است و بچه‌ها خیلی خوب تمرین می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به این‌که منصوریان انرژی مثبت دارد و این انرژی را به تیم منتقل کرده است، افزود: 2 روز اول هفته تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتیم و دیروز بازیکنان در استراحت بودند؛ امروز بازیکنان تمرینات را از سر می‌گیرند و چهارشنبه هم در 2 نوبت صبح و عصر تمرین انجام می‌شود تا برای بازی روز شنبه آماده شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر محمد خرمگاه به عنوان دستیار در کنار علی‌رضا منصوریان خواهد بود، 2 کمک و 2 آنالیزور نیز مشغول به کار شده‌اند و احتمال دارد یک نفر از ذوب‌آهن نیز به کادر وی اضافه شوند.

حاج‌رسولیها با بیان این‌که فعلا تیم امید نمازی جدا شده‌اند تا باشگاه در این خصوص تصمیم‌گیری کند، گفت: مهدی رجب‌زاده از اسطوره‌های باشگاه ذوب‌آهن است و حق گردن این باشگاه دارد، سعید آذری هم این موضوع را می‌داند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین عنوان کرد: هادی محمدی به دلیل مصدومیت و مسعود ابراهیم‌زاده به دلیل شکستگی دست در بازی با پارس جنوبی جم غایب خواهند بود.

وی با اعلام این خبر که ورود تماشاگران در بازی با پارس جنوبی رایگان است، خاطر‌نشان کرد: امیدواریم ذوب‌آهن به روز‌های خوب خودش بازگردد و باور داریم این اتفاق می‌افتد اما می‌خواهیم از بازی با پارس جنوبی این اتفاق رقم بخورد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار