با حمایت مسئولان دنبال قهرمانی در لیگ فوتسال بانوان هستیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان گفت: تمام تلاش خود را برای قهرمانی در این فصل به‌کار می‌بندیم و امیدواریم تا با حمایت روزافزون مسئولان ورزش اصفهان و باشگاه نامی‌نو به عنوان قهرمانی دست یابیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان گفت: تمام تلاش خود را برای قهرمانی در این فصل به‌کار می‌بندیم و امیدواریم تا با حمایت روزافزون مسئولان ورزش اصفهان و باشگاه نامی‌نو به عنوان قهرمانی دست یابیم.
شهناز یاری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان حاضر در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: پس از هفته هفتم رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال بانوان و پس از انتقال تیم سپیدرود به اصفهان و واگذاری به باشگاه نامی‌نو، با ادامه فعالیت خود در این شهر و تا پایان هفته سیزدهم رقابت‌ها عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌ایم.
وی درباره دیدار هفته گذشته تیم نامی‌نو مقابل تیم مدعی مس رفسنجان تصریح کرد: در مقابل تیم مس و در شهر رفسنجان دیدار دشواری را پشت سر گذاشتیم و پس از دریافت 2 گل در پایان نیمه نخست امیدوارانه این دیدار را ادامه داده و نتیجه را در نیمه دوم جبران کردیم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان ادامه داد: در ادامه این دیدار حتی به دنبال پیروزی و کسب 3 امتیاز نیز بودیم اما با اخراج دروازه‌بان تیم برنامه‌هایمان به هم ریخت و با کسب یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کردیم.
یاری درباره ادامه مسابقات و شرایط نامی‌نو برای کسب عنوان قهرمانی در پایان این فصل از رقابت‌ها گفت: با توجه به این‌که در پایان این فصل از رقابت‌ها برای نخستین بار قهرمان از طریق پلی‌آف و با حضور 4 تیم برتر رقابت‌ها مشخص می‌شود شرایط با فصول گذشته متفاوت است.
وی با بیان‌ این‌که 4 بازیکن ملی‌پوش در تیم فوتسال نامی نو اصفهان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای قهرمانی در این فصل به کار می‌بندیم و امیدواریم تا با حمایت روزافزون مسئولان ورزش استان اصفهان و باشگاه نامی‌نو به عنوان قهرمانی دست یابیم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان درباره کیفیت مسابقات و سالن‌های انتخاب شده برای دیدارهای لیگ برتر در این فصل از رقابت‌ها گفت: یافتن سالن مناسب جهت برگزاری یک دیدار با کیفیت در رشته فوتسال به مراتب راحت از یافتن زمین چمن مناسب برای فوتبال است، با این وجود اگر مسئولان ورزش استان‌ها و شهرهای مختلف توجه بیشتری به امر ورزش در بخش بانوان داشته باشند کمک شایان توجهی به ورزش بانوان خواهد شد.
یاری در ادامه اظهار داشت: زمانی که مسابقه‌ای در یک سالن بی کیفیت انجام شود علاوه بر این که از کیفیت مسابقه می‌کاهد بر عملکرد بازیکنان هر 2 تیم نیز تاثیر گذار است، انتخاب مجموعه ورزشی مناسب با استاندارهای موجود در کشورمان علاوه بر این‌که در کیفیت مسابقات لیگ برتر تاثر گذار است، در پیاده کردن برنامه‌های تیم‌ها در زمین مسابقه نیز تاثیرگذار است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار