خبرنگاران مدیران و حافظان افکار عمومی جامعه هستند

فرماندار آران و بیدگل گفت: نقشی که خبرنگاران در یک جامعه ایفا می‌کنند رهبری، مدیریت و حفاظت از افکار عمومی است.

فرماندار آران و بیدگل گفت: نقشی که خبرنگاران در یک جامعه ایفا می‌کنند رهبری، مدیریت و حفاظت از افکار عمومی است.
به گزارش ایسنا، اسماعیل بایبوردی عصر روز گذشته (دوشنبه) در فرمانداری آران و بیدگل در دیدار با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: پیشرفت و توسعه شهری در جوامع پیشرفته و جهان اول بدون همراهی و همکاری رسانه‌های جمعی به خصوص خبرنگاران با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شود و این امر اهمیت رسانه‌ها را در این جوامع بیش از پیش نمایان می‌کند.
وی افزود: در جامعه ایران خبرنگاران با واسطه‌گری بین مسئولان و مردم توانسته‌اند تا حدودی رشد و توسعه را برای جامعه به ارمغان بیاورند و به واقع خبرنگاران عاملان و حاملان دانایی و خرد هستند که می‌توانند پشتوانه‌ای برای پیشرفت مدیران و مردم جامعه شوند.
بایبوردی به نقش رسانه‌ها در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: در مدت کوتاهی که بنده مسئولیت نمایندگی دولت را در شهرستان آران و بیدگل عهده‌دار شده‌ام به این مسئله پی برده‌ام که شما دغدغه‌های پیشرفت و رشد را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کنید و با جدیت مسائل را دنبال می‌کنید، این پیگیری برای رشد و توسعه لازم است.
فرماندار آران و بیدگل گفت: خبرنگاران ناظران بیدار توسعه در منطقه و عاملان و حاملان دانایی و خرد شهر هستند که با تیزبینی خود می‌توانند پیام‌آور آرامش و ثبات به جامعه، شهر و یا با غفلت از رسالت خود زمینه‌ساز انحطاط، ناآرامی و از هم گسستگی شوند که این نقش مهم و تعیین کننده رسانه و خبرنگار را بیش از پیش نشان می‌دهد.
وی گفت: خبرنگاران باید با تقویت خود در حوزه‌های دانش ارتباطات جمعی، جامعه‌شناسی، روانشناسی و سواد فناوری به رقابت و رفاقت رسانه‌ای بپردازند و به توسعه و رشد منطقه خود کمک کنند.
بایبوردی تصریح کرد: خبرنگاران بازیگران غیررسمی جامعه هستند که نقشی به مراتب پر رنگ در افکار عمومی جامعه دارند و می‌توانند با قلم و زبان خود پیام‌آور آرامش و ثبات در جامعه باشند و یا برعکس جامعه را دچار بحران و ناآرامی کنند.
فرماندار آران و بیدگل افزود: در مرحله حساسی از تاریخ انقلاب قرار داریم نقش شما رسانه‌ها و خبرنگاران در جبهه فرهنگی کمتر از جبهه‌های جنگ نظامی نیست و باید با آرامش و متانت جامعه را به سوی آرامش فکری رهنمون کنید کشورهای استکباری و در رأس آن آمریکا در پی ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان هستند که در این میدان نقش شما بیش از پیش در اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان نمایان می‌شود و با درایت مقام معظم رهبری و تدبیر ریاست جمهوری شاهد همبستگی روز افزون در میان مردم کشور هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار