آغاز اردوهای جهادی به مناسبت هفته بسیج درشهرضا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرضا، گفت: طرح ملی «همگام با کشاورز» در شهرضا اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرضا، گفت: طرح ملی «همگام با کشاورز» در شهرضا اجرا می‌شود.
به گزارش تسنیم جواد داستانی در نشست‌خبری به‌مناسبت هفته بسیج با اشاره به اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در شهرضا در این هفته، اظهار داشت: دیدار باخانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، همایش حضور بسیجیان در قالب حلقه‌های صالحین در مصلای نماز جمعه و حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه، جشن 40 سالگی انقلاب و 39 سالگی بسیج، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و امامزاده شاهرضا، نشست‌های روشنگری و بصیرتی با موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های هفته بسیج در شهرضا است.
وی با اشاره به اعزام اردوهای جهادی در قالب 15 گروه جهادی در مناطق محروم شهرستان شهرضا در هفته بسیج، گفت: در این هفته بیش از 94 گروه جهادی پایگاهی و محله محور به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در هفته بسیج، افزود: محفل انس با قرآن، اردوی راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق جنگی جنوب با ظرفیت دو دستگاه اتوبوس و سخنرانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا قبل از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرضا است.
وی با بیان اینکه مکتبی بودن ولایت فقیه شاخص اصلی انقلاب اسلامی است، بیان کرد: پشتیبانی از مستضعفان، استکبارستیزی از شاخصه‌های بسیج است و امروز بسیج به عنوان یک ارزش برای مردم شناخته شده است.
داستانی ‌با بیان این‌که تفکر بسیجی نشأت گرفته افکار و اندیشه‌های امام و رهبری است و این تفکر باید جهانی شود، عنوان کرد: هر زمان انقلاب اسلامی در معرض خطر و هجمه دشمن قرار بگیرد، بسیج وارد میدان می‌شود و با ایثار و از خودگذشتگی مقابل دشمنان می‌ایستد تا انقلاب پابرجا بماند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ‌ شهرضا با بیان اینکه دشمن امروز در جنگ نرم فرهنگی با شکست روبه‌رو شده است و این به دلیل اجرای برنامه‌های موفقیت‌آمیز بسیج در سطح کشور بوده است، اظهارداشت: دشمن با یک مجموعه میلیونی که از بطن خود مردم برخواسته بود، مواجه شد.
وی با بیان اینکه بعد از پیروزی در جنگ تحمیلی دشمن جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرد و سال‌ها بر روی آن سرمایه‌گذاری کرد، گفت: در مقابله با تهاجم فرهنگی مردم مانند 8 سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستاده‌اند.
داستانی با اشاره به این‌که امروز دشمن جنگ فرهنگی را تبدیل به جنگ اقتصادی کرده است، افزود: دشمن با مقاومت مردم در این عرصه هم شکست می‌خورد.
وی با بیان این‌که بسیج در حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ترویج یک فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه همیشه به دولت‌ها کمک کرده است، خاطرنشان کرد: طرح کرامت در شهرضا با هدف پیشگیری و مقابله با اعتیاد، مواد مخدر، طلاق و فضای مجازی اجرا شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با اشاره به تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرضا، گفت: با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی با محوریت اشتغالزایی و صنایع تبدیلی در راستای کمک به رونق تولید و حمایت از کارآفرینان به افراد واجدالشرایط دارای طرح، تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت می‌کند.
وی با بیان اینکه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با هدف کمک به تولیدات و ایجاد اشتغال برای جوانان است، گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون 2 میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات ارایه شده و تا بهمن ماه ادامه دارد.
داستانی خاطرنشان کرد: این تسهیلات در قالب عرصه‌های انار و فرآورده‌های آن، زعفران، دام سبک و سنگین، صنایع دستی، پخت نان خانگی و صنایع تبدیلی بوده و منجر به اشتغالزایی 25 نفر شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح «همام با کشاورز» در شهرستان شهرضا، گفت: طرح ملی «همگام با کشاورز» با هدف پیشرفت اقتصادی کشور، افزایش تولید و پایداری تولیدات کشاورزی در شهرضا در حال اجرا است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با بیان اینکه این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با اهداف پیشرفت اقتصادی کشور، افزایش تولید و پایداری تولیدات کشاورزی در حال اجرا است، افزود: سپاه و بسیج نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری و با اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز و با استفاده از ظرفیت عظیم علمی و عملی بسیج مهندسان کشاورزی توانسته است گام‌های موثری را در ارائه آموزش‌های مورد نیاز در علمی کردن کشاورزی بردارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار