پرونده مسكن مهر اصفهان دهه فجر امسال بسته می شود

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان گفت: در پروژه مسكن مهر تحت تعهد تنها ۱۸۰ واحد در شهرضا باقي مانده كه تا دهه فجر جشن اختتاميه برگزار و پرونده اين پروژه در استان اصفهان بسته مي شود.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان گفت: در پروژه مسكن مهر تحت تعهد تنها ۱۸۰ واحد در شهرضا باقي مانده كه تا دهه فجر جشن اختتاميه برگزار و پرونده اين پروژه در استان اصفهان بسته مي شود. به گزارش ایسنا،حميدرضا اميرخاني درخصوص آخرين شرايط مسكن مهر اين استان، اظهار کرد: در پروژه مسكن مهر استان اصفهان از ۱۶۰ هزار واحدي كه تعهد آن با ما بود تنها ۱۸۰ واحد در شهرضا باقي مانده است.
وي ادامه داد: اين واحدها ۹۰ درصد پيشرفت فيزيكي داشته‌اند و تنها در بحث نصب كابينت، درب و قفل‌ها كمي كار مانده كه به مناسبت در دهه فجر جشن اختتاميه مسكن مهر استان اصفهان برگزار و پرونده آن بسته شود.
سرپرست اداره كل راه و شهرسازي اصفهان با تأكيد بر اينكه تمام واحدهاي مسكن مهر اين استان متفاضي دارند، تصريح كرد: با مذاكرات انجام شده هيچ كدام از واحدهاي استان بدون متقاضي نيست و همه آنها تعيين تكليف شده‌اند.
وی با اشاره به برخي مشكلات روبنايي و زيربنايي در پروژه‌هاي مسكن مهر استان، گفت: در بحث روبنايي مشكل احداث مدارس وجود دارد كه ۵۰ درصد سهم تحت تعهد اين اداره كل پيش‌بيني شده و با تخصيص اعتبار از جانب سازمان نوسازي مدارس و اعتبارات شهرستان اين مهم نيز به انجام خواهد رسيد.
وي گفت: از 78 سايت مسكن مهر استان تاكنون 60 سايت با مساحت 486 هكتار تحويل شهرداري ها شده و پيش‌بيني مي شود كه تا پايان سال بقیه شهرها نيز در بحث آماده‌سازي با توجه به توافقات به شهرداري ها تحويل شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار