در رده سنی نونهالان و نوجوانان لیگ برگزار می‌شود امادر رده جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور را خواهیم داشت.

مسابقات ژیمناستیک بانوان در تیر ماه استارت می خورد. در رده سنی نونهالان و نوجوانان لیگ برگزار می‌شود امادر رده جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور را خواهیم داشت.

در رده سنی نونهالان و نوجوانان لیگ برگزار می‌شود امادر رده جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور را خواهیم داشت.

اسماعیل ادهمی، دبیر فدراسیون ژیمناستیک در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد برگزاری مسابقات بانوان، اظهار کرد: لیگ بانوان در تیر ماه استارت خواهد خورد. قهرمانی کشور و لیگ بانوان را در تمامی رده‌ها خواهیم داشت. برای نونهالان و نوجوانان مسابقات لیگ و برای جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور خواهیم داشت.

او در پاسخ به این سوال که چرا در رده جوانان و بزرگسالان لیگ برگزار نخواهد شد، پاسخ داد: برای انتخابی تیم‌ ‌ملی ورزشکاران را باید از میان مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کنیم. برای مسابقات کشورهای اسلامی باید تیم‌ ‌ملی ژیمناستیک بانوان داشته باشیم که اگر رسما برگزاری این مسابقات در ایران تایید شد، بتوانیم از تیم استفاده کنیم. همچنین در این رده‌ها آنها نیاز به لیگ ندارند. قهرمانی کشور برای آنها در اولویت اول قرار دارد. ما با توجه به نیاز آنها قهرمانی کشور را برای آنها احیا خواهیم کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، لیگ هنری ژیمناستیک بانوان قرار بود در اسفند ماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل اهمیت برگزاری اردوهای تیم ملی ژیمناستیک پسران برای حضور در بازی‌های اسلامی باکو، برگزاری لیگ هنری بانوان و ایروبیک به تعویق افتاد. با وجودی که برگزاری این مسابقات در عید فطر به میزبانی ارومیه برنامه ریزی شده بود، باز هم قطعی نشد و اکنون در تیر ماه استارت خواهد خورد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار