اردستان نیازمند تزریق فکر و ایده‌های نو از محیط‌های علمی است

فرماندار اردستان گفت: به شدت در شهرستان اردستان نیازمند تزریق فکر و ایده‌های نو از محیط‌های علمی خارج از چارچوب اداری که با آن مواجه هستیم می‌باشیم.

فرماندار اردستان گفت: به شدت در شهرستان اردستان نیازمند تزریق فکر و ایده‌های نو از محیط‌های علمی خارج از چارچوب اداری که با آن مواجه هستیم می‌باشیم. به گزارش ایسنا حمیدرضا تأملی عصر روز گذشته(سه‌شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان، اظهار کرد: هفته فرهنگی اردستان از 5 آذرماه شروع می‌شود و در این هفته دو برنامه شاخص شامل برگزاری همایش بزرگداشت شهید مدرس است و برگزاری شب فرهنگی اردستان در تهران را خواهیم داشت.
وی ضمن گرامی داشت 10 آذرماه سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس، خاطرنشان کرد: نام شهید مدرس بلندترین و مرتفع ترین پرچمی است که ما می‌توانیم به واسطه آن نام منطقه اردستان را به اهتزاز در بیاریم و باید اعتراف کنیم که حقیقت مطلب در خصوص شخصیت شهید مدرس در سطح منطقه و کشور به آن پرداخته نشده است.
فرماندار اردستان گفت: همانند آنچه که در برگزاری ایام عزا و سوگورای ائمه معصومین این شهرستان در سطح کشور مثال زدنی شده است امیدواریم در ایام برگزاری جشن و سرور هم آن همکاری که انتظار می‌رود را شاهد آن باشیم.
تاملی افزود: هدف از دعوت مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه شورای اداری طرح موضوعاتی است که مسئولان بیشتر تمایل دارند تا با مشارکت و همکاری بقیه دستگاه‌ها یک گره‌ای از پای شهرستان باز شود. دوستان مطالب را به سمتی حرکت دهند که به واسطه آن بتوانیم یک فضای همفکری را برای حل مشکلات داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اداره بهزیستی شهرستان ماموریت های سنگینی را پیش رو دارد و نباید به این اداره به چشم یک دستگاه نگاه کرد گفت: در اکثر ماموریت هایی که بهزیستی بر عهده دارد شهرستان اردستان وضعیت خوبی ندارد و لازم است در مجموعه مدیریت این دستگاه شاهد یک پویایی، تلاش بیشتر و مضاعف و برنامه‌ریزی جدی‌تری فارغ از آن مناسبت‌ها و برنامه‌های سنتی که در این دستگاه دارد باشیم و بقیه دستگاه‌های شهرستان نیز در اجرای برنامه‌ها بهزیستی همکاری کنند.
فرماندار اردستان با اشاره به روز دانشجو گفت: در اردستان حال و احوال دانشجویی خوب نیست و یکی از دغدغه‌های جدی مدیریت شهرستان این دوران رکودی است که بر فضای دانشجویی شهرستان از لحاظ کاهش تعداد دانشجویان سایه افکنده است. به شدت در شهرستان اردستان نیازمند تزریق فکر و ایده‌های نو از محیط‌های علمی خارج از چارچوب اداری که با آن مواجه هستیم می‌باشیم.
تاملی خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشگاه‌های پیام نور و آزاد یک تعامل و همکاری جدی‌تری در انجام ماموریت های شهرستان به سمت توسعه داشته باشند و کاملا از هر ایده خلاقانه که بتواند گامی در جهت پیشرفت شهرستان بردارد استقبال می‌کنیم.

فرماندار اردستان ضمن ابراز نارضایتی خود از وضعیت مدیریت روستایی، عملکرد شوراها و دهیاران و تعامل آن‌ها با بخشداران، عملکردی که در حوزه بانکی وجود دارد گفت: بالاخره در حوزه تغییراتی که ما باید انجام بدهیم در بخشداری مرکزی اتفاقاتی رقم خورد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار