مدل جدید حلقه نامزدی

یکی از رسم‌های موجود در کشور ما این است که خانواده داماد در مراسم بله برون حلقه‌ای را به عروس هدیه می‌دهد که به آن حلقه نشان گفته می‌شود. با این کار خانواده داماد دختر را برای پسر خود نشان می‌کنند. انتخاب این حلقه به عهده داماد و خانواده آن است و عروس در آن دخالتی ندارد به همین دلیل هم امکان اینکه این حلقه مورد پسند عروس خانوم نباشد بسیار زیاد است.

وب‌سایت صورتی ها: یکی از رسم‌های موجود در کشور ما این است که خانواده داماد در مراسم بله برون حلقه‌ای را به عروس هدیه می‌دهد که به آن حلقه نشان گفته می‌شود. با این کار خانواده داماد دختر را برای پسر خود نشان می‌کنند. انتخاب این حلقه به عهده داماد و خانواده آن است و عروس در آن دخالتی ندارد به همین دلیل هم امکان اینکه این حلقه مورد پسند عروس خانوم نباشد بسیار زیاد است.

به همین دلیل هم در بسیاری از موارد این حلقه بعدا توسط عروس تعویض می‌شود. در این مطلب ما قصد داریم چند نکته مهم در انتخاب مدل حلقه نشان نامزدی را برای شما بیان کنیم و همچنین جدیدترین مدل‌های بازار را نیز به شما نشان دهیم. همراه ما باشید.

معمولا تعویض حلقه نشان بسیار هزینه‌بر است و این هزینه را نیز داماد متحمل می‌شود. به همین دلیل بهتر است که بعد از رفت و آمدهای معمول خواستگاری زمانی که دیگر همه چیز مشخص شد خودتان نیز همراه خانواده داماد برای خرید حلقه نشان بروید. درست است که این کار معمول نبوده و انجام نمی‌شود ولی شما می‌توانید این کار را انجام دهید.

اگر نمی‌توانید به همراه خانواده داماد برای خرید حلقه نشان بروید ۲ راه دیگر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یک اینکه عکس‌های حلقه‌های مورد پسندتان را به داماد ارسال کنید تا وی نیز بر اساس آن‌ها حلقه مورد پسند شما را خریداری کند. و دو به جای خودتان کسی را به همراه آقا داماد راهی خرید حلقه کنید. این شخص حتما باید با سلیقه شما آشنایی کامل داشته باشد.

امروزه از حلقه‌های نگین دار به عنوان حلقه نشان استفاده می‌کنند و مد روز بر این روال است.

مشکل دوم در خرید حلقه نامزدی اندازه آن است. برای اینکه مشکلی در اندازه حلقه پیش نیاید و دقیقا حلقه اندازه انگشت شما باشد بهتر است که یکی از حلقه‌های خودتان را به عنوان نمونه به خانواده داماد بدهید تا بر اساس اندازه آن حلقه خریداری کنند.




ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار