اجرای طرح الزام خودروهای دولتی به دریافت معاینه فنی در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهاناز اجرای طرح الزام خودروهای دولتی به دریافت معاینه فنی خبر داد و گفت: از اول آذرماه با خودروهای دولتی فاقد معاینه فنی برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح الزام خودروهای دولتی به دریافت معاینه فنی خبر داد و گفت: از اول آذرماه با خودروهای دولتی فاقد معاینه فنی برابر قانون برخورد می‌شود.

به گزارش فارس، رضا رضایی اظهار داشت: با شروع آلودگی هوا در ماه‌های منتهی به پایان سال، پلیس راهور استان اصفهان به منظور کاهش آلودگی هوا با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا برخورد قانونی می‌کند.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی از خودروهایی که در سطح شهر تردد می‌کنند متعلق به سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی هستند که مطالبه مردم از پلیس این است که تا در صورت دودزا بودن و نقص فنی این گونه خودروها با آنان نیز مانند سایر خودروهای مردم برخورد قانونی صورت گیرد.

سرهنگ رضایی بیان داشت: به همین جهت طرح الزام خودروهای دولتی به دریافت معاینه فنی امروز به اجرا گذاشته شد و تعداد قابل توجهی از خودروهای سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، عمومی و نظامی و به‌ویژه سازمان‌های خدمات رسان جهت دریافت گواهی معاینه فنی در مرکز معاینه فنی سبک و سنگین حاضر شدند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور ابتدا خود در این طرح پیش قدم شده و خودروهای خود را برای دریافت معاینه فنی به این مرکز اعزام کرده است گفت: در اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای معاینه فنی از اول آذر ماه با تمامی خودروهای معاینه فنی برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تمامی خودروها بدون استثنا چه دولتی و چه شخصی اگر دودزا و دارای نقص فنی باشند در مرحله اول فک پلاک، اعمال قانون و اعزام به تعمیرگاه صورت می‌گیرد و در مرحله بعد خودرو توقیف و از تردد آن‌ها در سطح معابر شهری جلوگیری به عمل می‌آید.

سرهنگ رضایی بر لزوم فرهنگ‌سازی دریافت معاینه فنی برای خودروها تاکید کرد و اظهار داشت: اجرای این گونه طرح‌ها به نفع خود مردم است چرا که استفاده از هوای پاک و بدون آلودگی حق همه مردم است و نباید اجازه دهیم عده‌ای با خودروهای آلوده‌کننده خود این حق را از عموم مردم بگیرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار