اختصاص اعتبار برای بهسازی محور کاشان – برزک - ورکان

معاون راه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: برای بهسازی و آسفالت محور کاشان – برزک - ورکان 42 میلیارد ریال اختصاص یافت.

معاون راه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: برای بهسازی و آسفالت محور کاشان - برزک - ورکان 42 میلیارد ریال اختصاص یافت.
به گزارش صدا و سیما ؛ معاون راه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در نشست کمیته هماهنگی ارتقای ایمنی راه های استان اصفهان در فرمانداری کاشانگفت: در بازدید کارشناسان 109 نقطه پرتصادف و حادثه خیز در راه استان اصفهان شناسایی شده است.
فرزاد دادخواه افزود: از این تعداد نقطه حادثه خیز 67 نقطه مصوبه کشوری و بر اساس برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تاکنون اصلاح 13 نقطه ابلاغ شده است.
وی در خصوص روشنایی جاده ها هم گفت: هم اکنون تامین روشنایی نقاط پرتصادف و حادثه خیز در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان قرار گرفته و در مجموع 10 میلیارد ریال برای ایمن سازی و روشنایی نقاط پرتصادف سه راهی های متصل به جاده اصلی در شهرستان کاشان تخصیص داده شده است.
معاون راه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان همچنین در خصوص جمع آوری دست فروش های مستقر در حاشیه راه ها افزود: دست فروشی در حاشیه راه ها، بر اساس قانون ممنوع است و دستگاه قضایی با آنها برخورد می کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار