جاده های غربی اصفهان لغزنده است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی بارش برف باران در شبانه روز گذشته ؛ اغلب جاده های مناطق غربی و جنوبی این استان لغزنده و مه آلود است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی بارش برف باران در شبانه روز گذشته ؛ اغلب جاده های مناطق غربی و جنوبی این استان لغزنده و مه آلود است.
سرهنگ حسین پورقیصری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون در بسیاری از جاده های استان شاهد بارندگی هستیم ولی بارش در مسیرهای غرب استان به شکل برف و در جنوب نیز از برف به باران تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: به این دلیل جاده های منتهی به سمیرم، شهرضا، زرین شهر و همچنین داران، فریدونشهر، بویین و میاندشت لغزنده و به دلیل کاهش دما مه آلود است.
رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به کاهش دید افقی در جاده ها از رانندگان خواست تا سرعت مطمئنه و فاصله طولی با را رعایت کنند.
وی همچنین با اشاره به حضور نیروهای راهداری، امدادی و پلیس راه در مسیرهای غربی و جنوبی استان، به رانندگان توصیه کرد که به هشدارهای پلیس در طول مسیر توجه کنند.
سرهنگ پورقیصری یادآور شد: بسیاری از حوادث رانندگی و ترافیکی در زمان بارش های جوی مربوط به ناتوانی در کنترل خودرو به دلیل سرعت بالا و یا سبقت است و به همین لحاظ رانندگان باید با حداقل سرعت و با رعایت جوانب احتیاط رانندگی کنند.
مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز روز گذشته از فعالیت یک سامانه بارشی تا اواسط روز دوشنبه هفته جاری در استان خبر داده بود.
بر این اساس بارش‌ها از روز گذشته در نیمه غربی استان آغاز شده و به تدریج دامنه فعالیت آن تا 2 روز آینده بیشتر مناطق استان را فرا می گیرد.
بارش باران، برف (در مناطق سردسیر و کوهستانی) و مه‌آلودگی و کاهش دید افقی و گاهی نیز وزش باد به نسبت شدید برای روزهای اول این هفته پیش ‌بینی شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار