عدم جذب بازیکنان با کیفیت از علل ناکامی ذوب‌آهن در رقابت‌های این فصل است

مربی سابق تیم ذوب‌آهن گفت: متاسفانه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از ابتدای فصل روند خوبی را در پیش نگرفته و این موضوع به عدم جذب بازیکنان با کیفیت برمی‌گردد.

مربی سابق تیم ذوب‌آهن گفت: متاسفانه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از ابتدای فصل روند خوبی را در پیش نگرفته و این موضوع به عدم جذب بازیکنان با کیفیت برمی‌گردد.
اصغر مازیار در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره روند حرکتی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از ابتدای مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته سیزدهم این رقابت‌ها اظهار داشت: متاسفانه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از ابتدای فصل روند خوبی را در پیش نگرفته و این موضوع به عدم جذب بازیکنان با کیفیت برمی‌گردد، همچنین بازیکنان جدید جذب‌ شده جای بازیکنان با تجربه را به خوبی پرنکردند.
وی تصریح کرد: به عنوان مثال قاسم حدادی‌فر به عنوان بازیکن با تجربه فصول گذشته ذوب‌آهن در این فصل کم‌تر به‌کار گرفته می‌شود و در عین حال جایگزین وی باید به خوبی جای هافبک ذوب‌آهن را پر کند، ضمن این‌که چند بازیکن از ذوب‌آهن جدا شده و چند بازیکن دیگر نیز مانند "رشید مظاهری" در حد و اندازه‌های فصول گذشته نیستند.
این کارشناس فوتبال درباره انتخاب امید نمازی به عنوان سرمربی این فصل ذوب‌آهن، گفت: بنده از این انتخاب بسیار تعجب کردم، امید نمازی در سال‌های گذشته و در مدتی کوتاه به عنوان مربی تیم استیل‌آذین تهران فعالیت کرده اما این فعالیت برای هدایت تیم بزرگی همچون ذوب‌آهن کافی نیست.
وی ادامه داد: فعالیت نمازی در تیم ملی شرایط بسیار متفاوتی با مربیگری در تیم‌های باشگاهی دارد اما به هر حال انتخاب نمازی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن تصمیمی بود که از سوی مسئولان این باشگاه اتخاذ شد.
مازیار درباره انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: منصوریان به عنوان یکی از مربیان جوان و با تجربه لیگ‌برتر محسوب شده و با شناختی که از وی دارم، روند روبه‌جلو و مثبتی را در تیم‌های تحت هدایت خود ایجاد می‌کند.
مربی سابق تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: تصمیم‌ باشگاه ذوب‌آهن در انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی ذوب‌آهن تصمیم خوبی بود اما هر انتخابی در ابتدای کار تبعات خاص خودش را دارد که می‌تواند مثبت و یا منفی باشد، یک تیم برای موفقیت نیاز به ابزار مناسب چه در حیطه بازیکن و چه در انتخاب کادر فنی دارد.
وی درباره آینده باشگاه ذوب‌آهن و حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز، تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تغییرات اساسی نیازمند است و بایستی با هماهنگی سرمربی تیم چند بازیکن با کیفیت در حد واندازه‌های رقابت‌های بین‌المللی جذب کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار