صلصالی: باید دید منصوریان با رابطه آمده یا رزومه کاری

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در فینال جام باشگاه‌های آسیا سال 2010 که توانستیم با تیم ذوب‌آهن به آن راه پیدا کنیم، تنها کاری که مسئولان از خود نشان دادند پخش زنده فینال از شبکه سه سیما بود!

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در فینال جام باشگاه‌های آسیا سال 2010 که توانستیم با تیم ذوب‌آهن به آن راه پیدا کنیم، تنها کاری که مسئولان از خود نشان دادند پخش زنده فینال از شبکه سه سیما بود! محمد صلصالی در گفت‌وگو با ایسنا ، در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه ذوب‌آهن، اظهار کرد: در فوتبال زیبا بازی کردن و نتیجه گرفتن هر دو با هم جواب می‌دهد و می‌تواند هوادار را راضی نگه دارد. اگر یک تیم مثل تیم امید نمازی زیبا بازی کند و نتواند به نتیجه برسد، در پایان هواداران و مسئولان، آن سرمربی را جریمه خواهند کرد. در حال حاضر فوتبال ایران بیشتر به سمت نتیجه گرفتن پیش می‌رود و اگر تیم شما نتیجه بگیرد، یعنی دارد خوب بازی می‌کند.
باید دید منصوریان با رابطه آمده یا رزومه کاری
وی در پاسخ به این سؤال که آیا علیرضا منصوریان گزینه مناسبی برای ذوب‌آهن بود و می‌تواند در آینده تیم را حمایت کند، خاطرنشان کرد: منصوریان بازیکن بزرگی بوده است و در تیم‌های ملی، استقلال و نفت تهران سابقه مربی‌گری دارد. باید دید که هیئت مدیره و مسئولان باشگاه او را به دلیل رزومه ورزشی یا روابط خاص به تیم اضافه کرده‌اند، در آن زمان می‌توان نتیجه‌گیری کرد. به عنوان یک ذوب‌آهنی امیدوارم این تیم به روزهای خوب خودش بازگردد و باید به منصوریان فرصت داد تا در آینده مشخص شود او پتانسیل این تیم را دارد یا خیر.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن با گله از این باشگاه، خاطرنشان کرد: 14 سال از جوانی‌ام را در تیم فوتبال ذوب‌آهن بودم و فوتبال بازی می‌کردم، در باشگاه‌های خارج از کشور از بازیکنانشان همیشه قدردانی و یاد می‌شود، اما در این مدت از طرف باشگاه یک زنگ به من نزده‌اند که حالم را بپرسند! این تنها در مورد من نیست بسیاری از پیشکسوتان و بزرگان ذوب‌آهن از این مسئله دلخور هستند.
صلصالی در پاسخ به تبعیضی که بین تیم‌های شهرستانی و پایتخت‌نشین در صدا و سیما وجود دارد، تصریح کرد: در فینال جام باشگاه‌های آسیا سال 2010 که توانستیم با تیم ذوب‌آهن به آن راه پیدا کنیم، تنها کاری که مسئولان از خود نشان دادند پخش زنده فینال از شبکه 3 سیما بود و باید بپرسم کدام یک از این کارهایی که برای پرسپولیس انجام دادند را برای ذوب‌آهن اجرا کردند؟ تا زمانی که فقط استقلال و پرسپولیس دیده می‌شوند، تبعیض هست و خواهد بود.
وی در رابطه با وضعیت حال حاضر تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: ذوب‌آهن کار دشواری را در آسیا خواهد داشت و لیگ ایران با مسابقات آسیایی تفاوت بسیاری دارد. ذوب‌آهن در حال حاضر در دو خط دفاع و حمله با مشکل مواجه است و توانسته تا به اینجای کار 11 گل زده داشته و 16 گل دریافت کرده است. منصوریان اگر در نیم فصل بتواند به خوبی این دو پست را تقویت کند می‌تواند به نتایج مناسبی برسد.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه باشگاه ذوب‌آهن از لحاظ سخت افزاری یکی از بهترین باشگاه‌های حال حاضر ایران است، گفت: بازیکنان این تیم دارای زمین تمرین چمن خوب، ورزشگاه برای برگزاری مسابقات، خوابگاه و کلی امکانات دیگر است که کمتر باشگاهی در ایران چنین امکاناتی را دارد.
صلصالی افزود: مدیرعامل یک باشگاه بیشتر از هر شخصی در تصمیمات و اتفاقاتی که برای یک تیم می‌افتد تأثیر دارد. در پنج سال گذشته ذوب‌آهن 9 سرمربی تغییر داده است که این نشان می‌دهد تغییرات زیاد در کادر فنی نمی‌تواند باعث نتیجه‌گیری شود و مشکل از مربی‌ها نبوده است.
وی خاطرنشان کرد: دز حال حاضر مدرک B مربی‌گری آسیا را گرفته‌ام و می‌خواهم در آینده در حرفه مربی‌گری به فوتبال برگردم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار