اصفهانی‌های هندبال ساحلی طلایی شدند

تیم هندبال ساحلی پسران اصفهان در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته هندبال که در شهر بوشهر برگزار شد، توانست مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کند.

تیم هندبال ساحلی پسران اصفهان در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته هندبال که در شهر بوشهر برگزار شد، توانست مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کند.
به گزارش ایسنا، ایلام، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و مرکزی تیم‌هایی بودند که توپ به دستان اصفهانی با آن‌ها هم‌گروه بودند که توانستند به خوبی از این گروه به جمع 8 تیم صعود کنند. تیم هندبال ساحلی اصفهان همچنین در جمع 8 تیم چهارمحال و بختیاری را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی همدان را مغلوب کرد تا در فینال برابر تیم میزبان یعنی بوشهر قرار بگیرد و چاره‌ای جز پیروزی نیز در برابر این تیم نداشت تا قهرمان این دوره از رقابت‌های هندبال ساحلی المپیاد استعدادهای برتر لقب بگیرد.
مهرداد جعفری، سرمربی تیم هندبال ساحلی اصفهان در خصوص سطح این مسابقات، اظهار کرد: از آنجایی که تمام تیم‌ها با قدرت و به صورت منتخب شرکت کرده بودند سطح مسابقات بسیار بالا بود و تیم ما هم با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل صورت گرفته بود تمرینات را زودتر شروع کرده بودیم و توانستیم با کسب عنوان قهرمانی، حاصل این تمرینات را ببینیم.
وی پیرامون وضعیت میزبانی شهر بوشهر از این مسابقات، گفت: میزبانی شهر بوشهر از لحاظ اسکان، ساحل مسابقات و شرایط داخل شهر بسیار عالی بود.
جعفری با توجه به تأثیر برگزاری المپیادها بر روی تیم‌های ملی در آینده، افزود: اگر بتوانند در رده‌های پایه استعداد بازیکنان را کشف کنند و با برگزاری تمرینات متمرکز بازیکنان را پرورش بدهند راه‌های بسیار خوبی برای تیم‌های ملی در رده‌های مختلف به وجود می‌آید و هرچقدر استعدادها زودتر کشف شوند و تمرینات خوبی برگزار شود، به نفع آینده ورزش کشور است.
سرمربی تیم هندبال ساحلی اصفهان با اشاره به حمایت‌های هیئت هندبال استان اصفهان از این تیم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که آقای افتخاری انجام داده بودند، شروع تمرینات ما با کلاس مربی‌گری پیشرفته هندبال با آقای آنتونیو سرمربی تیم برزیل بود که حضور ایشان در تمرینات کمک بزرگی به ما کرد و از این لحاظ حمایت هیئت هندبال اصفهان بسیار خوب بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار