۱۳۵۰۰ خانوار روستایی اصفهان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ‌اصفهان با بیان اینکه ۶۷۴ روستای محروم در استان ‌وجود دارد، گفت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ خانوار در این روستاها از حمایت کمیته امداد استان، بهره‌مند هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ‌اصفهان با بیان اینکه ۶۷۴ روستای محروم در استان ‌وجود دارد، گفت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ خانوار در این روستاها از حمایت کمیته امداد استان، بهره‌مند هستند.
جلال یزدانی در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال، 781 خانوار مناطق محروم روستایی استان، با هزینه‌ای بیش از 120 میلیون تومان، اقلام ضروری زندگی دریافت کردند.
وی با اشاره به بهره‌مندی مددجویان مناطق محروم از اقلام ضروری زندگی، افزود: این کالاها با هدف بهبود کیفیت زندگی در مناطق محروم روستایی در اختیار آنان قرار گرفت.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ادامه داد: این اقلام شامل پنکه، تانکر آب، آب‌گرمکن، یخچال و بخاری بود که به خانوارهای مناطق محروم استان اصفهان در نیمه نخست امسال داده شد.
وی با بیان اینکه 674 روستای محروم در استان اصفهان وجود دارد، گفت: 13 هزار و 500 خانوار در این روستاها از حمایت کمیته امداد استان، بهره‌مند هستند.
یزدانی بیان کرد در این روستاها، ضریب محرومیت بسیار بالاست و با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، آنان با مشکلات بسیار زیادی رو به رو هستند و کمیته امداد استان با کمک خیرین، کمک‌های زیادی به آنها می‌کند.
وی تصریح کرد: در این راستا کمیته امداد استان در روستاهای محروم استان، طرح تغذیه کودکان زیر 5 سال را اجرا می‌کند و در نیمه نخست سال جاری 2 هزار و 154 کودک زیر 5 سال از حمایت کمیته برخوردار شدند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به جلوگیری از سوء تغذیه این کودکان، اظهار داشت: برای خانواده‌های نیازمند که کودک زیر 5 سال دارند، کارت خرید کالا برای خرید مواد غذایی پروتینی صادر شده که می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرداد، آنها را دریافت کنند.
وی افزود: کمیته امداد استان برای خانم‌های باردار و شیرده نیز، سبد غذایی در نظر گرفته و در 6 ماهه امسال، 52 خانوار از این سبدهای غذایی بهره‌مند شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار