خون‌گیری از روزه‌داران اصفهانی بعد از افطار

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: به منظور رعایت حال روزه‌داران در ماه مبارک رمضان خون‌گیری از ساعت ۹ تا ۱۲ شب در اصفهان انجام می‌شود.

خون‌گیری از روزه‌داران اصفهانی بعد از افطار

مجید زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: از دیروز همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان سازمان انتقال خون استان اصفهان واقع در حاشیه پل خواجو از در دو نوبت از ساعت 7:30 تا 19:30 و21 تا 24 آماده خون‌گیری از مردم روزه‌دار است.
وی افزود: مراکز اهدای خون شریعتی و عاشق اصفهانی هم از ساعت 8 تا 13 پذیرای اهدا کنندگان روزه‌دار است و این مراکز هم از اول رمضان فعالیت خود را در این ماه پرفیض آغاز کرده‌اند.
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه درخواست خون در ماه رمضان نیز همچون ماه‌های دیگر پابرجاست و تفاوت چندانی ندارد، خاطرنشان کرد: بیماران تالاسمی، دیالیزی و هموفیلی همچون گذشته به خون نیاز دارند و اعمال جراحی‌ نیزهمچنان در بیمارستان‌ها در حال انجام است و خیلی از بیماران نیازمند خون هستند.
وی با اشاره به اینکه تغییر ساعات خون‌گیری در ماه مبارک رمضان برای رفاه حال شهروندان روزه‌دار است تا مشکلی در وضع جسمانی روزه‌داران ایجاد نشود، گفت: این طرح ویژه ماه مبارک رمضان است و با پایان یافتن این ماه ساعات خون‌گیری به زمان قبل از این ماه بازمی‌گردد

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار