فرمانده انتظامی اصفهان: باند ۸ میلیاردی سارقان منزل در اصفهان منهدم شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: باند ۵ نفری سارقان منزل در اصفهان شناسایی و ۸ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر کشف شد.

فرمانده انتظامی اصفهان: باند ۸ میلیاردی سارقان منزل در اصفهان منهدم شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: پس از شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی ، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان در تحقیقات خود 2 سارق باندی حرفه‌ای را در این شهر شناسایی و دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس به سرقت 8 میلیارد ریال اموال منازل مردم با هم‌دستی سه مالخر اعتراف کردند، افزود: هر سه مالخر اموال هم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان اموال مسروقه از جمله تبلت‌، لپ تاپ‌، ال ای دی، طلاوجواهر و دیگراقلام منازل مردم کشف شد.
وی گفت: تعداد زیادی از مالباختگان توسط پلیس شناسایی و اموال آنها بازگردانده شد و هر 5 متهم با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
سردار آقاخانی به کاهش 1.1 دهم درصدی سرقت از منزل و افزایش کشف 3.3 دهم درصدی این جرم در 2 ماه گذشته از سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان در 2 ماه نخست امسال 4 باند سرقت منزل را در استان شناسایی و منهدم کرده‌اند.
وی از مردم خواست از نگهداری وجوه نقد و طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداری کرده و در اوایل شب به تردد افراد غریبه در آپارتمان‌ها حساس باشند و موارد مشکوک را به 110 اطلاع دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار